Comunicat de presa

Designul noului ambalaj a fost ales in urma unui concurs de talente desfasurat in 2014, la care au participat pasionatii de design, profesionisti sau nu, care au inscris in competitie peste 150 de lucrari. Lucrarea „Romanesc” semnata de Lana Dumitru a fost declarata castigatoare in urma votului din cadrul competitiei de talente „DERO e al tau", organizata prin intermediul paginii de Facebook DERO in vara anului trecut. Si incepand cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul editiei limitate DERO Ozon+.

Lana Dumitru este un tanar designer roman cunoscut pentru hainele create sub brandul Lana. Ea a realizat designul noului pachet DERO si creatiile vestimentare din campanie pornind de la un motiv traditional romanesc, prelucrat digital.

Campania nationala va fi derulata in perioada 1 februarie – 12 aprilie. In campanie sunt incluse toate produsele DERO in pachet editie limitata, precum si cele cu etichete sau benzi promotionale atasate. Mai multe detalii despre campanie puteti gasi pe pagina de Facebook DERO.