Comunicat de presa

Aplicatia ofera consumatorilor romani posibilitatea de a incarca pozele facute in locuri surprinzatoare si de a le recomanda si prietenilor. Selfie-urile, pozele de grup sau close-up-urile pot fi urcate in aplicatie alaturi de o scurta descriere a locului respectiv, intarind ideea ca nu trebuie sa ne oprim din a explora secretele oraselor noastre.

“Aplicatia Open your City ofera fanilor nostri o adevarata experienta digitala. Vrem sa ii inspiram sa nu se opreasca niciodata din a explora orasul in care traiesc, sa dezvaluie cele mai surprinzatoare locuri si sa le impartaseasca cu prietenii lor. Speram ca, in final, oamenii sa traiasca experienta autentica a orasului lor, in locuri unde se pot distra sau unde se pot relaxa si reincarca bateriile”, a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Global and Premium Brands, Heineken Romania.

In aplicatia promovata in social media se vor publica toate pozele acceptate impreuna cu descrierea acestora si numele utilizatorului. Toti utilizatorii vor avea o galerie de poze in interiorul aplicatiei, pe care o vor putea impartasi cu prietenii lor. Ulterior, un album cu 10 poze va fi publicat pentru fiecare dintre orasele inscrise, astfel incat utilizatorii sa adune cat mai multe voturi si sa castige premiile din campanie.

Parte a campaniei globale “Cities of The World”, Heineken a organizat o petrecere autentica pentru consumatorii care au acceptat provocarea de a descoperi locuri noi.

Invitatii au fost selectati prin activari in diverse locatii din Bucuresti. Locatia evenimentului, Trenul Regal, din Padurea Mogosoaia a fost descoperita cu entuziasm de numerosii invitati care s-au distrat in stilul Heineken.

Aplicatia “Open your City” si regulamentul campaniei sunt disponibile pe pagina oficiala de Facebook Heineken® (www.facebook.com/Heineken) si pe site-ul Heineken® (http://www.heineken.com/ro), in perioada 11noiembrie - 9 decembrie.