Comunicat de presa

„In ultimii ani, am investit constant pentru a pastra Antinevralgic, un brand 100% romanesc, in pas cu consumatorii. Propunerea unui nou design fresh si modern este un pas firesc inainte, prin care ne propunem sa aducem produsul Antinevralgic si in atentia publicului tanar, activ, dinamic, a carui activitate de zi cu zi poate fi, de asemenea, afectata de durerile de cap”, a explicat Iulia Rosian, Director Consumer HealthCare Sanofi Romania.

Antinevralgic este analgezicul preferat al romanilor daca vorbim de medicamente de combatere a durerii in forme solide, disponibile fara prescriptie medicala , fiind, totodata, una dintre marcile cu cea mai mare notorietate de pe piata, care si-a respectat constant valorile de brand: eficienta, siguranta, calitate, autenticitate si accesibilitate. Produsul este fabricat in unitatea de productie Zentiva din Bucuresti.

“Este important ca pacientii sa afle ca, de acum inainte, vor gasi Antinevralgic in farmacii, intr-un ambalaj diferit. Identitatea grafica a noului design Antinevralgic a fost creata de o agentie specializata din Franta si, conform primelor opinii, perceptia pacientilor este una pozitiva. Avem in plan sa comunicam pacientilor despre noul design de ambalaje si printr-o campanie de promovare sustinuta, prin spoturi TV, dar si direct in farmacii, prin merchandising si materiale la punctele de vanzare”, a completat Iulia Rosian.

Studiile recente de piata arata ca, in 31% din situatiile dureroase tratate, romanii merg in farmacie pentru a-si lua analgezicul, modul de prezentare in punctele de vanzare fiind foarte important. Aceleasi studii arata ca, in 58% din cazuri, consumatorii folosesc ce au acasa, iar in 8% din situatii apeleaza la alte solutii decat medicamentele.