Comunicat de presa


In intervalul 20 februarie – 20 martie, au fost monitorizate publicatiile print centrale, publicatiile online si blogurile cu scopul de a identifica de cate ori s-a regasit cuvantul “bucurie” in continutul editorial.

Din dorinta de a atrage atentia asupra necesitatii unei contra-oferte informationale pozitive, DERO a decis sa publice rezultatele studiului pe de Ziua Internationala a Fericirii, incurajand folosirea unui ton optimist care sa aduca bucurie in viata oamenilor.

Rezultatele monitorizarii principalelor publicatii in functie de numarul de mentiuni a cuvantului bucurie sunt:

- In zona de online, ProSport are 34 de articole ce cuprind cuvantul bucurie
- Jurnalul National este cotidianul care a mentionat cuvantul bucurie de 29 de ori
- Saptamanalul Formula As a utilizat cuvantul bucurie de 30 ori
- Revista lunara Psychologies a folosit cuvantul bucurie de 10 ori
- Blogul unde a fost a utilizat cel mai des cuvantul bucuria este: www.scacuncristina.blogspot.com – 90 de mentiuni

DERO, unul dintre cele mai longevive branduri romanesti aduce in prim plan bucuria inocenta a copilariei prin parfumul si culorile vibrante ale noului produs DERO 2in1 Parfum de Bucurie.

DERO 2in1 Parfum de Bucurie a aparut din dorinta brandului de a oferi consumatorilor cat mai multa bucurie prin parfumul inspirat de miresmele Florilor de Sanziene si Roua Zorilor ce invaluie simturile si readuc copilaria plina de veselie in viata tuturor.

Incepand cu februarie 2014, parfumul surprinzator al editiei limitate DERO Parfum de Bucurie poate fi gasit in magazine in pachete de cate 2, 4, 6 sau 8 kg.

Mai multe detalii despre DERO 2in1 Parfum de Bucurie puteti gasi pe pagina de www.facebook.com/DERORomania si pe site-ul oficial www.dero.ro.