Comunicat de presa

Acesta cuprinde pe langa zona comerciala, un spatiu de dialog direct cu consumatorii, precum si muzeul Farmec in care se prezinta istoria de peste 120 de ani a companiei.

“Lucram de multa vreme la planurile acestui concept nou de magazin, un proiect de suflet al echipei Farmec. Suntem foarte bucurosi ca, la numai 4 luni de la inceperea lucrarilor, vom deschide portile unuia dintre cele mai atractive magazine de produse cosmetice din Cluj”, spune Mircea Turdean, director general al companiei Farmec. “Este un Centru de Frumusete dedicat consumatoarelor noastre. Datorita fidelitatii lor, Farmec continua sa fie in topul preferintelor romanilor si cel mai important producator roman de cosmetice. Este o lansare speciala pentru noi si speram ca si pentru clujeni. Farmec este un brand simbol pentru Cluj-Napoca si vom face tot ce ne sta in putinta pentru a ramane un punct de referinta pe harta orasului nostru.”, adauga acesta.

Amplasat pe Str. Bucuresti nr. 55, Centrul de Frumusete Farmec are o suprafata totala de 225 metri patrati, dintre care 118 metri patrati vor destinati prezentarii si comercializarii efective a produselor. Restul de 107 metri patrati au fost special amenajati ca spatiu pentru intalnirile consumatoarelor cu specialistii Farmec. Astfel, vizitatoarele centrului se vor putea bucura de cele mai noi lansari de produse si vor avea parte de reduceri si promotii speciale. Mai mult decat atat, vor beneficia gratuit de sedinte de dermoanaliza si consultanta de specialitate pentru a afla care sunt cele mai potrivite produse pentru tenul lor.

Deschiderea oficiala a magazinului va fi urmata de un week-end special. Clientii care vor vizita noul magazin in perioada 11-13 octombrie, vor putea sta de vorba direct cu specialistii din echipa Farmec si se vor bucura de surprizele pe care le-au pregatit acestia. Astfel, la fiecare produs cumparat, in valoare de minim 10 lei, clientii vor primi garantat un cadou.

Farmec a deschis primul magazin propriu la Cluj-Napoca in anul 1975.