Comunicat de presa

 

„O femeie este frumoasa atunci cand se simte bine, arata bine si are incredere in sine. Campania promoveaza atat starea de bine interioara, realizata prin alimentatie echilibrata, miscare si consumul de Activia, cat si imaginea perceputa de cei din jur, in care se reflecta si eleganta vestimentara. Continuam sa dam valoare „Femeii Activia”, devenita acum o comunitate structurata, unita de-a lungul anilor prin experiente inedite, care ne fac viata mai frumoasa in fiecare zi. Activia este mai mult decat o marca, a devenit o stare de spirit pe care tot mai multe femei o experimenteaza si in care se recunosc. Cred ca dansul exprima cel mai bine incantarea noastra cand ne simtim frumoase”, a declarat Anca Stroe, Director de Marketing Danone Romania.

La nivel international, gama Activia este una dintre cele mai de succes marci ale Grupului Danone, fiind consumata in 44 de tari din intreaga lume. Activia este prezenta pe piata din Romania inca din anul 2001, portofoliul sau incluzand astazi 21 sortimente, si este una dintre cele mai cunoscute marci de iaurt. 20% dintre femeile din mediul urban mentioneaza acest produs, atunci cand sunt intrebate ce marca de iaurt le vine in minte prima oara. Activia reprezinta 17% din cantitatea de iaurt produsa de Danone Romania in anul 2012.