Caderea cronica a parului la femei este un fenomen care a inregistrat o crestere evidenta in ultimii ani: afecteaza 25% din femeile cu varsta cuprinsa intre 35 si 45 de ani si 40% din femeile cu varsta peste 40 de ani. Aceasta pierdere progresiva si inevitabila a parului este extrem de greu de suportat de catre femei. Impactul psihologic este foarte puternic: acestea isi pierd increderea in sine, relatiile lor sociale se deterioreaza.
Comunicat de presa
Caderea parului sau alopecia cronica la femei trebuie diferentiata de caderea ocazionala a parului, cea din urma fiind mai brutala si cu o durata limitata, fiind consecinta oboselii excesive, a nasterii, a schimbarilor de sezon sau a stresului intens.
Ciclul de viata al unui fir de par se desfasoara in trei etape:
faza de crestere sau anagena implica 85% din masa capilara si dureaza 4-6 ani la femei. In aceasta faza firul de par creste in medie cu 0.3mm/zi.
| faza de tranzitie sau faza catagena afecteaza 1% din masa capilara si dureaza intre 2 si 3 saptamani. In aceasta faza foliculul se atrofiaza si se retrage spre suprafata scalpului.
| faza de cadere sau faza telogena afecteaza 14% din masa capilara si dureaza intre 2 si 3 saptamani.
Un folicul capilar poate supravietui de la 20 pana la 25 de cicluri capilare successive inainte de incetarea definitiva a cresterii parului. Un ciclu capilar complet dureaza de la 4 pana la 6 ani. Prin urmare femeile sunt programate sa aiba par pana la 115 ani !
Din nefericire, in cazul alopeciei cronice, mult mai devreme, uneori inca de la varsta de 40 de ani, unele femei observa o reducere semnificativa a masei capilare, ca urmare a unei accelerari a ciclurilor pilare.
VEGF (factorul vascular de crestere)
| Substanta P (factorul de crestere neuropeptidic).
Prin urmare femeile care sufera de alopecie cronica au nevoie e un tratament specific.
Acest tratament este oferit de Laboratoarele dermatologice Ducray prin INOVATIA NEOPTIDE.
Neoptide este prima lotiune biostimulatoare ce lupta impotriva caderii cronice a parului la femei.
Neoptide este solutia specifica si unica gratie actiunii sale duble atat asupra VEGF cat si asupra substantei P.
Asupra VEGF actioneaza printr-un complex de ingrediente active ce sprijina schimburile de substante nutritive in bulbul capilar si au rol de energizare iar substanta P este suplinita de Tetrapeptide ( brevet Pierre Fabre).
Eficacitatea produsului este sustinuta si demonstrata clinic pe un lot de 1190 de pacienti care dupa 3 luni de tratament au observat o reducere semnificativa a caderii parului cu 61% si o rata marita de crestere a parului cu 48%.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
| |