Plimbari, joaca in natura, zile lungi la plaja: vara, copiii petrec cel mai mult timp in aer liber. Intre fire de iarba si galetuse cu nisip se strecoara, insa, radiatiile ultraviolete nocive. Pentru a tine pasul cu pofta de soare a celor mici, Eucerin a dezvoltat o noua formula de protectie ultra-avansata, care reduce riscurile provocate de radiatiile UV pe o perioada lunga, cu protectia ADN-ului celular.
Comunicat de presa
Pielea sensibila a copiilor este mult mai expusa radiatiilor UV. Epiderma lor este de cinci ori mai subtire decat cea a adultilor, iar capacitatea de sinteza a melaninei, care creeaza bariera naturala impotriva radiatiilor, este insuficient dezvoltata in copilarie.
Astfel, radiatiile UV afecteaza direct ADN-ul celular al copiilor, crescand riscul de aparitie, mai tarziu, a cancerului de piele epitelial si a melanomului malign.
Conform unui studiu realizat in Suedia, in 2006, peste 50% din expunerea la radiatiile UV cumulata de-a lungul vietii are loc inaintea varstei de 19 ani. 20% dintre copiii care au participat la studiu au suferit arsuri solare severe cel putin o data. De aceea, aplicarea masurilor corecte in timpul expunerii la soare, si mai ales folosirea produselor de protectie adecvate, sunt esentiale pentru a evita afectiunile acute si cronice cauzate de radiatiile UV.
Noua formula Eucerin actioneaza in profunzime, protejand celulele pielii si ADN-ul celular (protectie biologica), datorita complexului unic de acid glicirhetinic si anti-oxidantul Licochalcone A.
Acidul glicirhetinic, ingredient extras din radacina de licorice (Glycyrrhiza glabra), creste protectia oferita in mod organic de ADN-ul prezent in structura pielii, accelerand refacerea acestuia in urma expunerii la radiatii UV.
| Antioxidantul Licochalcone A este un ingredient natural care previne pe termen lung deteriorarea celulelor. Licochalcone A este extras din radacinile de lemn dulce chinezesc, planta adaptata conditiilor extreme din desert, unde a dezvoltat un mecanism propriu de aparare impotriva radiatiilor UV. Acest mecanism actioneaza in compozitia noii formule Eucerin si reuseste sa protejeze capitalul genetic al pielii copiilor.
Noua formula ofera un grad ridicat de protectie UVA/UVB cu SPF50+ cu ajutorul filtrelor organice care contin Tinosorb S, iar glicerina asigura o hidratare placuta si rapida a pielii.
Formula imbunatatita se regaseste in produsele Eucerin Spray de protectie solara pentru copii cu SPF 50+ si Eucerin Lotiune solara pentru copii cu SPF 50+. Produsele nu contin parabeni si parfum, sunt foarte rezistente la apa si se absorb rapid in piele datorita noii formule. Testele clinice au dovedit o toleranta foarte buna, inclusiv in randul copiilor cu dermatita atopica. Produsele sunt recomandate copiilor care au implinit un an.
Eucerin Spray pentru protectie solara pentru copii SPF 50+
Spray-ul pentru protectie solara SPF50+ de la Eucerin este modalitatea simpla si distractiva de a-i proteja pe cei mici de efectele radiatiilor UV. Spray-ul se aplica rapid, este rezistent la apa si asigura o protectie UVA/UVB foarte ridicata.
Nu contine parfum si coloranti si este recomandat si copiilor cu dermatita atopica.
Eucerin Lotiune pentru protectie solara pentru copii SPF 50+
Lotiunea pentru protectie solara pentru copii SPF 50 are o textura imbunatatita si se asoarbe foarte rapid in piele. Nu contine filtre chimice sau parfum si este recomandata copiilor cu varsta peste un an, inclusiv celor cu dermatita atopica.
Aceste produse sunt disponibile exclusiv in farmacii, incepand cu luna aprilie.
Te-ar putea interesa și:
Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring
Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie
Promenada Craiova se pregătește de concerte și spectacole de stand-up comedy cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști români
Kärcher curăță Teatrul Sică Alexandrescu și Piața Sfatului din Brașov
Tur-operatorul internațional Join UP! lansează în România vacanțe de vară de la 175 de euro și zboruri directe din 10 orașe din România
PRIMA EDIȚIE A FESTIVALULUI COFFeEAST A TRANSFORMAT ROMÂNIA ÎN EPICENTRUL CULTURII CAFELEI DIN EUROPA DE EST
500.000 de euro disponibili pentru ONG-uri mici și instituții de învățământ în 2024, prin Programul Start ONG
Parteneriat SOS Satele Copiilor & Pepco România: De Paște, campania Ursuleții Faptelor Bune vine în sprijinul a peste 1.000 de copii
MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY
Cotnari lansează campania ”Crama Transparentă” și îi invită pe iubitorii de vin să exploreze tradiția și inovația în producția de vinuri de calitate
PlantExtrakt lansează VerdioGast- primul produs natural pentru digestie, cu triplă acțiune
SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home
Cotnari devine partener oficial de vin al Galei Premiilor Gopo 2024
Federația Română de Gimnastică are un nou partener: HEINNER Electrocasnice
VIRTUWELL: Prima organizație pentru stare de bine și sănătate mintală digitală din România
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare
McDonald’s a celebrat Ziua Mondială a Cărții și a demarat un proiect special cu suportul Asociației Curtea Veche
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților
Secretul părului sănătos: Tratamentele profesionale în salon
GETT’s Salons: Ultima fiță în materie de beauty. Trendul este dictat nu de modele sau vedete, ci de femeile de afaceri
Leroy Merlin: Apetitul românilor pentru energie verde este în creștere, panourile solare nepresurizate, printre cele mai căutate
DIVA SĂRBĂTOREȘTE SEZONUL NUNȚILOR ÎN PRIMELE TREI WEEKENDURI DIN LUNA MAI
The Body Shop te invită să adopți un copac
Pentru toți cei care nu se mulțumesc cu o singură opțiune, Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE SHOPPING CENTER!
FRF și ING Bank România anunță un parteneriat prin intermediul căruia competiția Cupa ISF devine Cupa ING
PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE
NOUA COLECȚIE PRIMARK X PAULA ECHEVARRIA - ROCHII MUST-HAVE PENTRU ZILELE DE VARĂ
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
|