Piesele vestimentare urmeaza o combinatie de linii romantice si minimaliste, cu influente arhitecturale, cu decupaje si texturi indraznete in nuante pastelate.
”Am pornit acest proiect cand ne-am hotarat sa lasam imaginatia sa fie ghidul muncii noastre. Pruthya este un prilej de afirmare a creativitatii noastre si o imbinare a elemen-telor feminine cu cele simbolice. Mai mult, chiar un indemn pentru a deschide drumul catre vis, dorinta, libertate si curaj. Ne-am dorit sa dezvoltam un proiect inedit, iar partenerii nostri de la 1MiSHAP ne-au sustinut in acest demers”, au declarat Janetta si Madalina, fondatoarele Pruthya.
Colectia Open are in centru fereastra. Fie ca este vorba despre o fereastra simbolica sau una obiectiva, odata cu prima colectie, Pruthya lanseaza provocarea #openyourwindow catre exprimarea stilului propriu, fara bariere. Piesele vestimentare au un aer romantat fiind in acelasi timp versatile, usor de accesorizat pentru a obtine un stil urban, modern. ”Open” foloseste materiale naturale, transparente pentru o silueta ce poate fi admirata ca printr-o fereastra intredeschisa.
Numele proiectului Pruthya este inspirat de raul Prut pentru ca ambele fondatoare ii sunt vecine, acesta fiind un element de legatura aparte al lor. Simbolul alaturat brand-ului re-prezinta stilizarea unei papadii si sustine concretizarea unei dorinte.
Designerii isi imagineaza hainele pe care le creeaza purtate de femei puternice, increza-toare, elegante, care au curajul de a fi romantice intr-o lume pragmatica. Mai mult, cele doua fondatoare urmaresc sa dezvolte in jurul brand-ului o comunitate interesata de pro-duse fabricate in Romania si o legatura permanenta cu cei care aleg sa poarte semnatura lor.