Comunicat de presa

Mulberry imbina stilul orasului cu maestria traditionala a prelucrarii pieselor din piele. Un brand-fenomen, Mulberry este un status simbol care a intrat in mentalul colectiv si in arsenalul de lux al trendsetterilor din intreaga lume.

M Missoni si-a pastrat popularitatea in timp, datorita stilului unic si distinct, versatil si purtativ. Imprimeurile inconfundabile “zig-zag” au capatat un twist contemporan, in timp ce mix-ul de culori si „pattern-uri” traseaza an de an tendintele, in privinta hainelor si a accesoriilor.

Z Zegna, linia young a brand-ului masculine Zegna, contureaza o garderoba urbana si contemporana, in care elementele clasice se impletesc armonios cu “constructiile” si texturile inovative. Dedicate prezentului, colectiile Z Zegna sunt bine ancorate in traditie, adresandu-se barbatilor increzatori, dar cu o atitudine relaxata, stapani pe stilul si alegerile lor vestimentare.

“In jungla modei Kenzo este regele”, este mesajul transmis de casa de moda Kenzo care s-a impus in industria modei prin piese vestimentare colorate si nonconformiste. Accesoriile Kenzo pastreaza mostenirea brand-ului care combina in colectiile sale “animal print” cu elementele specifice padurii tropicale: flori exotice, palmieri si culori tari.

Victoria Gallery, cea mai noua si atractiva destinatie de shopping, din Bucuresti ofera clientilor sai brand-uri de moda si de lifestyle adresate femeilor, barbatilor si celor mici, cat si o selectie high-fashion Victoria 46 (Balmain, Jimmy Choo, Celine, Lanvin, Stella McCartney, Saint Laurent, Gianvito Rossi, Dsquared2 si Zadig&Voltaire), shop-ul Agent Provcateur si magazinul Laduree.

Sport/Couture a implinit 3 ani de existenta, in timp ce Victoria 46 a aniversat 7 ani de prezenta pe piața de lux din Romania. Informatii despre locatie si branduri vor fi disponibile pe www.victoriagallery.ro, dar si pe www.sportcouture.ro.