Dar poate cele mai importante erau accesoriile. Umbrelutele de soare faceau furori, o nota rafinamentului si feminitatii, insa sa ne reamintim si de palariile mari, cu franjuri, panglici sau fundite.
Femeia acelor ani era femeia eleganta, manierata, emancipata, atenta la imaginea ei si deschisa la orice noutati.
Bucurestiul de ieri si de azi
Un proverb spune “Nu haina face pe om” insa acum acest proverb este demitizat, acum cu cat haina este mai scumpa cu atat valorezi mai mult pentru cei din jur.
Si asta pentru ca ea a devenit o dovada a puterii financiare a omului. Imaginea conteaza foarte mult si se vinde la fel de bine. Un om care investeste in imaginea lui este o persoana care tine cont si de impresiile celor din jur, ce vor zice ei, ce vor crede etc.
Imaginea este rezultatul felului in care te ingrijesti pe tine sau mai bine zis cat de mult te respecti.
Fie ca este vorba de femeia de afaceri, mereu eleganta, imbracata in
costum sau de femeia sportiva, mereu tonica, fresh, care adopta o tinuta sportiva, un lucru este clar femeia a inceput sa investeasca mai mult in imaginea ei.
Cu piercingul la vedere