1.   120 de caractere sunt mult mai confortabile decat terapia in grup


Barbatii sunt faimosi datorita lipsei lor de disponibilitate pentru comunicare si sensibilitate. Barbatii, in marea lor majoritate, pur si simplu, in viata de zi cu zi, nu vorbesc cu usurinta despre problemele lor sau despre ceea ce ii emotioneaza peste masura, un astfel de comportament fiind considerat un afront la adresa masculului alfa care trebuie sa se afiseze in fata celorlalti. Dar social-media a creat o zona de confort pentru ei. Aici, barbatii reusesc sa comunice despre subiecte pe care altfel, nu le-ar aborda.

Acest aspect ne spune ca barbatii sunt cu mult mai emotivi si ca traiesc sentimente mult mai complexe, anuland ceea ce credeam inainte - "ca sunt niste insensibili".

De exemplu, bloggerii tatici povestesc experiente despre schimbatul scutecelor (consultati de exemplu, blogul romanesc Jurnal de tatic, veti fi placut surprinse); sunt si barbati care populeaza anumite forumuri, doar pentru a da sfaturi altor barbati, despre cum pot cuceri o femeie care le place. Sunt si barbati care vorbesc pe bloguri despre carti. Poate ca barbatii sunt, de fapt, cu mult mai sensibili si comunicativi decat credeam.

2.   “Creierul de babuin” se manifesta si in online


Si totusi... din punct de vedere sexual, barbatii nu sunt mai avansati decat maimutele. "Din pacate", admite Tom Matlack, redactor al site-ului american The Good Men Project. "Si in mediul online, barbatii se concentreaza pe flirt, cu scopul de a obtine intalniri cu finalitate sexuala. Online-ul demonstreaza aceeasi inabilitate a barbatilor de a fi fideli unei singure partenere", noteaza Tom.

"Micul al Internetului este acela ca este dominat de un content care face apel  la sexualitate. De exemplu, site-ul american de stiri Huffington Post si alte site-uri cu un presupus continut de informatie serioasa, isi bazeaza de fapt succesul de audienta, pe un continut pornografic, mai mult sau mai putin evident. Internetul este cel mai mare furnizor de imagini provocatoare care ii distreaza pe barbati, iar industria auto-satisfacerii cu ajutorul imaginilor electronice este cea mai prolifica in online", explica jurnalistul american.