Aceste 3 sfaturi te ajută să-ți crești considerabil șansele de a obține un răspuns pozitiv în faza de selecție pentru job-ul de babysitter:
Meseria de babysitter poate să îți aducă numeroase satisfacții, însa, în același timp, presupune multă responsabilitate din partea persoanelor care își doresc să aibă grijă de copii. O atitudine prietenoasă și caldă în preajma copiilor te ajută să te adaptezi cu succes încă din prima zi, însă cum poți scoate în evidență calitățile și abilitățile tale încă din faza de selecție?
Aceste 3 sfaturi te ajută să-ți crești considerabil șansele de a obține un răspuns pozitiv în faza de selecție pentru job-ul de babysitter:
1. Urmează cursuri în domeniu
În orice domeniu ai activa, munca necalificată este mai prost plătită decât cea calificată. Pentru a-ți crește șansele de angajare, dar și salariul, trebuie să ai în vedere ce cursuri sunt mai potrivite pentru tine și mai ales să te documentezi unde le poți face. În acest fel, cursurile pe care le vei urma te pregătesc cu informații esențiale pe care le vei aplica și îl asigură pe angajator că ești persoana potrivită pentru acest job.
Acestea sunt câteva exemple de cursuri apreciate pentru meseria de babysitter:
Curs de babysitter - Crucea Roșie
| Curs de prim ajutor
| Curs de nutriție
| Curs de limbi străine
Dacă nu ai alocat momentan un buget calificării pentru babysitter, alege totuși să te pregătești singură, prin resursele gratuite puse la dispoziție de site-urile de specialitate sau citește cărțile de referință din domeniu.
2. Pune accent în CV pe calitățile care te fac un babysitter potrivit
Când îți completezi CV-ul, descrie modul în care îți place să interacționezi cu copiii, vorbește despre hobby-urile și interesele tale.
Acest sfat poate face diferența în procesul de recrutare, pentru că cele mai multe persoane care își doresc un job de babysitter se rezumă strict la experiența pe care au avut-o și nu vin cu multe detalii care să vorbească despre ei și despre personalitatea lor.
Pentru a-ți crește șansele de a obține job-ul dorit, îți recomandăm să ai o descriere de 150-200 de cuvinte, care să se regăsească în partea introductivă a CV-ului.
De exemplu, încearcă să vorbești despre motivul pentru care ai devenit babysitter, dacă ai certificări legate de îngrijirea copilului (de exemplu, de prim ajutor). Asigură-te că oamenii știu totul despre calificările tale.
3. Pregătește-te pentru interviul față în față
Este firesc să ai emoții înaintea oricărui interviu. Sfatul nostru este să te informezi din timp și să afli ce își doreste un angajator de la un babysitter, mai ales care sunt cele mai frecvente întrebări la un astfel de interviu. Sfatul nostru este chiar să îți formulezi niște răspunsuri care te vor ajuta pe moment, când ai emoții.
În plus, aceste sfaturi care te vor ajuta să pornești cu dreptul:
Încearcă să ajungi cu 10 minute înainte de ora programată pentru interviu, asta arată despre tine că ești responsabilă și că poți să respecți un program.
| Arată respect și adresează-te formal.
| Zâmbește, păstrează o atitudine pozitivă și arată-te interesată de rutina copiilor și despre activitățile lor preferate.
În același timp, prima impresie contează, așa că ai grijă ca ținuta pe care o alegi pentru interviu să fie curată și decentă. Părinții care aleg un îngrijitor pentru copilul lor sunt foarte atenți la acest aspect.
Cel mai important sfat pentru persoanele care își doresc să se angajeze într-un timp scurt este să investească în pregătirea lor, să acorde atenție completării corecte a CV-ului și să se documenteze cât mai bine înainte de interviu.
Sursa foto: Shutterstock
Te-ar putea interesa și:
Cum creezi o cultură organizațională sănătoasă la locul de muncă
Cât costă un angajat nefericit? De ce echilibrul emoțional al oamenilor din echipă nu este doar ”o problemă personală”
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Femeile antreprenor pot câștiga sesiuni de mentorat, coaching și granturi de 10.000 euro în cadrul programului She`s Next, lansat de ING Bank și Visa, în parteneriat cu Impact Hub Bucharest
Înscrie-te la Factory Bootcamp - promovare, educație și posibilă finanțare
Simona Soare, trainer pentru dezvoltare personală: Este o formă de curaj extraordinară să te prezinți în fața lumii fără măști! În autenticitate găsești frumusețea cea mai profundă a vieții
Este munca pe care o fac cu adevărat motivantă pentru mine?
Cum schimbă tehnologia felul în care muncim? Aflăm la HR 2.0- Piața muncii, între prudență și încetinire economică, organizat de Wall-Street.ro
România ar putea câștiga 24 miliarde de euro anual, dacă ar angaja cu 3% mai multe femei, până în 2030
7 strategii prin care să-ți motivezi echipa pentru a avea un business de succes
Jobul part time: tot ce trebuie să ştii despre jobul cu jumătate de normă
Pe 3 aprilie, specialiștii din resurse umane își dau întâlnire la evenimentul HR 2.0 - Piața muncii, între prudență și încetinire economică, organizat de Wall-Street.ro
Cum rezolvi problemele afacerii tale la tabăra Factory Bootcamp?
Factory Bootcamp, 16-17 februarie - Cosmin Dărăban te învață strategiile potrivite în ecommerce
Alți 5 antreprenori care au fost la Factory Bootcamp în 2023
Factory Bootcamp: învață să devii un lider pentru echipa ta
Factory Bootcamp: învață să faci strategia de marketing a afacerii tale
Antreprenori care au fost la Factory Bootcamp 2023
Cum să faci economii când mergi la birou: strategii pentru administrarea bugetului
Cum să te organizezi mai bine la birou
De ce să te înscrii în programul care-ți va schimba afacerea?
Rogalski Damaschin își lărgește nucleul de parteneri
Crește gratuit afacerea ta la Factory Bootcamp în februarie
start-up.ro a lansat primul documentar despre istoria și evoluția ecosistemului de startup-uri din România
Beneficiile relațiilor de prietenie la locul de muncă
O inovație pentru confort și sănătate – Tastatura ergonomică Logitech Wave Keys
Premii de 100.000 de euro în competiția Românii sunt antreprenori
Programul final al taberei de antreprenoriat Startup Elites 2023
Burnout la locul de muncă - prevenire și gestionare eficientă a senzație de epuizare
3 moduri de a face față stresului atunci când ai un job solicitant
| |