ghid pentru o viaţă împlinită
Adauga si tu o intrebare !

Buna seara! Este posibil ca anticonceptionalele sa incurajeze aparitia candidozei? De cand am inceput sa iau pilule, o mancarime exagerata exista in zona intima si numai ce acum 2 saptamani am fost la ginecolog. Sa intrerup anticonceptionalele sau sa ter

Ce e de facut?-- Updatat de garbo_443706 in 04/06/2016 ora 00:51 --Buna seara!
Este posibil ca anticonceptionalele sa incurajeze aparitia candidozei? De cand am inceput sa iau pilule, o mancarime exagerata exista in zona intima si numai ce acum 2 saptamani am fost la ginecolog. Sa intrerup anticonceptionalele sau sa termin folia si apoi sa intrerup? Va rog, ajutati-ma!

1 0 0 Deja ai votat! Deja ai raportat aceasta intrebare!

Aceasta intrebare nu a primit inca un raspuns. Fii primul care raspunde!

Pentru a comenta trebuie te loghezi! Click aici pentru a te loga!

Intrebari rezolvate din categoria Sanatate:

6 0 4


rmn la genunchi?
10 2 14


Wow! Am neuroni in INTESTINE. >:(

Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.