hepatita C - o boala grava sau un virus pe care il porti si poti trai normal?

Am lansat acest subiect nou pt ca as vrea sa stiu mai multe despre acest virus. poate printre voi sunt medici, care i-mi poat da sfaturi sau persoane care au hepatita C,si i-mi pot impartasi din trairile lor.
o persoana draga mie are acest virus din 2000, a facut punctie in 2007 si dupa aceea i-a prescris medicul interferon, pe care l-a facut un an,acum pe dinafara e ok.dar.... i-mi este teama,pt ca am auzit multe,ca nu doare,ca este ok, dar virusul este scolo si oricand poate recidiva ca este o boala grava care in momentul cand s-a declasat este galopanta si in scurt timp duce la deces.
va rod din suflet, daca sunt medici,astept sfaturile voastre,si totodata si persoane care au aceasta boala poate vor sa-mi impartaseasca din experientza lor.
va multumesc.
Nicool
Postat pe 10 Februarie 2010 09:06
las-o-ncolo de hepatita c, cica aia b face ravagii...
zambil
Postat pe 10 Februarie 2010 09:11
m-a distrat chestia asta:

"va rod din suflet,"


nicoll,

cauta mami pe "goagal".


intram si noi p-acilea ca sa ne mai veselim nitel.... da-o-n pustiu de boala...
iasomia
Postat pe 10 Februarie 2010 09:14
Multumesc Iasomia si ti-e zambil:),am lansat acest subiect,nu pt ca nu as sti nimic despre aceasta hepatita,numai ca in ,,naivitatea,, mea am crezut ca printre persoanele care intra pe acest sait,se gasesc si unele care il au, si as fi vrut sa vorbim despre asta,nu era un subiect pt toata lumea...subiecte de distractie sunt o garamada....si va distrati copios am vazut:,cand ,,lasa garbo portile deschise,, am vazut subiectele ,,minunate,, pe care le lanseaza unii,si am vazut si poatarile,tot sa te distrezi si sa te veselesti:.ok. am inteles.distractie placuta in continuare
Nicool
Postat pe 11 Februarie 2010 12:24
sper sa nu fi venit prea tarziu....