ghid pentru o viaţă împlinită
Info
x
info

Info
x
info

Hellou lume! grafologia

Voteaza
*****Scor: 5 din 1 vot

as vrea sa aflu ce parere aveti despre grafologie...daca stie cineva unde se poate studia in romania??va rog astept raspunsuri!
  citeaza   raspunde

Ce vrei sa stii?
  citeaza   raspunde

de exemplu unde se poate studia?ca la facultati nu se poate ..si mar interesa sa invat cate ceva...
  citeaza   raspunde

incepe chiar de azi. grafologic corect se scrie "m-ar interesa"

si tot din punct de vedere grafologic, cica daca nu-l scrii corect ,nu vei avea succes la examene. asa spune grafologia acum, eu nu stiu daca e chiar asa. depinde si de inclinarea ...scrisului, de buclele...literelor, de spatiile dintre si intre...ele, etc
  citeaza   raspunde

Gasesti pe net destule informatii, nume de carti.
  citeaza   raspunde

incearca la academia de politie....pe acolo sunt profesori de criminologie care pot tine si cursuri de grafologie......sau mai poti sa te interesezi pe la facultatile de psiho, pentru ca acolo se invata despre tipologia umana si determinarea caracterului in functie de tipul de scris...
  citeaza   raspunde

multumesc..
  citeaza   raspunde

Eu am citit o carte de grafologie acum vreo 10 ani.Nu m-a convins . Tot ce parea logic in teorie era dat peste cap in interpretarile practice date ca exemplu. Cu alte cuvinte si cartile pe care le poti gasi sunt atat de folositoare pe cat de profesionist e autorul.
  citeaza   raspunde

Exista si cateva carti de grafologie:
1. Grafologia si expertiza scrisului: Anonimul-Falsul, Henric Stahl, Bucuresti, Editura Queen, 1999;
2. Grafologie: scrisul si omul, Nae Ionescu, Bucuresti, Humanitas, 1994;
3. Scris si personalitate, Andrei Athanasiu, Bucuresti, Editura Stiintifica, 1970;
4.Tratat de grafologie: cunoasterea personalitatii prin scris, Andrei Athanasiu, Bucuresti, Humanitas, 1996.
Mai gasesti subiectul si in tratatele de criminalistica.