ghid pentru o viaţă împlinită
Info
x
info
 
 


Info
x
info
 
 

Experienta kidsshops. ce sa fac??

Voteaza
*****Scor: 5 din 0 voturi
 

Vreau sa va spun si eu de o experienta neplacuta cu cei de la kidsshops.. i-am descoperit de curand si mi se parea ca arata foarte bine carucioarele lor si hainutele, vroiam sa iau destul de multe de la ei. Am cumparat un carucior pana la urma, caruia i s-a stricat un picior dupa 2 saptamani si rotile scartaiau intruna. Cand m-am dus la magazin cu garantie, sa mi-l schimbe, vanzatoarea m-a refuzat, a zis ca defectele de genul asta nu’s din vina lor si ca nu poate sa mi-l schimbe. I-am explicat ca in doua saptamani nu aveam cum sa-i stric atatea parti, dar degeaba...am dat si o gramada de bani degeaba. Ce ma sfatuiti sa fac mai departe?
  citeaza   raspunde

Mergi la Protectia consumatorului cu plangerea scrisa, seroxeaza garantia pe care ai primit-o la cumpararea obiectului, copie dupa BI si datele pers. ale tale si depune-le la ei, apoi, astepti. Daca in termen de 6 zile nu primesti niciun raspuns de la ei, du-le obiectul la usa, daca se pliaza, ambaleaza-l in folie si pune-l pe birou si ureaza-le plimbare placuta! Iar tu, cumpara-ti altul nou de la alt magazin. Desfa-l in fata lor si probeaza-l in magazin(data urmatoare) sa auzi macar daca scartaie, bine? Si daca da, pune-i sa-l unga
iar daca nu vrea, renunta din start la el si sa-ti dea banii inapoi, niz-nai, ceeeee?
  citeaza   raspunde

protectia consumatorilor. ai sanse 100% . mergicu incredere. poti sa accesezi si dupa net dar sa ai actele doveditoare si poza la carut. asa am fk eu
  citeaza   raspunde

Ori il repari , ori il duci la fabrica de unde l-ai cumpartat la magazin , dar cu hartiile primite de la magazin .
  citeaza   raspunde

Mai pitiTa_, nu se scrie seroxeaza ci xerocseaza!
  citeaza   raspunde

Raspunde Varianta pentru tiparire   
Mergi la: