Ce parere aveti ? ...

Buna tuturor! M-am inscris pe acest forum pentru ca citesc des discutiile de aici si mi se pare unul dintre cele mai pertinente forumuri .

As vrea sa va spun povestea mea si sa va rog sa ma ajutati cu o parere.
Am 21 de ani,sunt studenta in Buc si vara trecutta mi-am petrecut vacanta in italia,la matusa diin partea tatalui meu..Matusa care este recasatorita cu un barbat ce are un baiat dintr-o alta casatorie...practic,un fel de var ...nu ?!
Ei bine,de un an de zile traiesc o frumoasa poveste de dragoste cu acest baiat...a inceput fara sa ne dam seama...am incercat sa oprim totul considerand ca este nepotrivit..dar este un baiat cum rar gasesti in ziua de azi...care ma face foarte fericita...am tinut totul ascuns pana in iunie,cand el a hotarat sa ii spuna matusii mele pentru a putea veni la ei in vacanta,sa ne petrecem timpul impreua.Mentionez ca relatia noastra,desi la distanta a decurs de minune,vorbind zilnic si venind in tara destul de des.Primele reactii au fost negative bineinteles,urmate de mustrari din partea lor asupra mea si a lui,dar au fost de acord in final deoarece erau constienti cs tot vom vedea.I-am spus si eu mamei mele care mi-a spus ca nici sa nu ma gandesc la asa ceva...ca va trebui sa ale intre ei si el...Este o situatie ciudata oarecum din punctul sta de vedere al gradului de rudenie( care dupa parerrea mea nu exista),desi toata lumea ne stia drept veri...si ma doare lucrul asta...pentru ca sunt pusa sa aleg..nu stiu ce sa fac.Sunt foarte fericita cu el si este un baiat cum nu o sa mai gasesc...dar cu toatte astea sunt trista pentru ca nu suntem intelesi ?Chiar facem un lucru atat de rau ?
Va multumesc anticipat..
Ela91garbo
Postat pe 27 Iulie 2012 01:58
ela, nu sunteti rude de sange, sunteti rude prin alianta. Eu zic sa lasati prejudecatile la o parte si sa incercati sa va cunoasteti mai bine. E foarte posibil sa fiti atrasi atat de mult umul de celalalt pentru ca amandoi considerati ca faceti un lucru interzis.