ghid pentru o viaţă împlinită
Info
x
info
 
 


Info
x
info
 
 

Exercitii pentru abdomen

Voteaza
*****Scor: 5 din 0 voturi
 

Pfui ... nu ma ispitii ca tocmai fac gulii umplute...
  citeaza   raspunde

cine sa te mai ispiteasca, ca a fugit cu mesaj cu tot? a mai ramas doar numele topicului!
cred ca a cautat pe cineva care sa faca in locul ei/lui exercitiile pentru abdomen!
  citeaza   raspunde

s-a dus sa manince mici cu gelu.
  citeaza   raspunde

ah ce-am ratat!
nu mi-o pot ierta. dar lasa ca va iau cu mine la shaorma cu de-toate!
  citeaza   raspunde

hai!
(chiar ca ma duc sa imi iau o shaworma...:-))
  citeaza   raspunde

Culcat pe spate;picoarele le bagi sub un fotoliu,o canapea..sau sa ti le tina cineva....;mainle sub ceafa ..si ridirari cu atingerea genunchilor cu fruntea!
La inceput 2-3;apoi 4-5..;apoi6-7..;apoi 10!! 10 dimineata,de preferat dupa ce-ai mancat ;10 la pranz si 10 seara inainte de culcare :10 zile Pauza 3 si reluam exercitiile de atatea ori pana cand ..abdomenul devine ..plat!!
Greuuuu!!
Dar mai usor ,insa mai scump...,o operatie estetica!!
  citeaza   raspunde

Betty,in felul asta o sa dureze cam 20-30 de ani pana ai abdomenul plat

"10 dimineata,de preferat dupa ce-ai mancat ;" .....FALS ! Tu vrei sa faci exercitii pentru abdomen sau sa vomiti ? Intre ora de masa si antrenament,trebuie sa fie in interval de cel putin 30 de minute........Si...apropo...daca faci exercitiul asa cum l-ai descris tu,o sa-ti faci spatele praf.
  citeaza   raspunde

Io dimineaa nu mnnc --> Nu trb s fac exerciii.
  citeaza   raspunde

Bine,atunci tu numeri
  citeaza   raspunde

De la: Axl_R, la data 2013-01-12 09:09:56Io dimineaa nu mnnc --> Nu trb s fac exerciii.


Pentru tine am facut ciuperci cu branza si sunca la cuptor . Garnitura de spanac. Ce zici ....Vrei ?
  citeaza   raspunde

i atunci cine mai numr? Kgmele?
  citeaza   raspunde

Cantarul ?
  citeaza   raspunde

EU_?
  citeaza   raspunde

....daca vrea....

Io ma duc sa "ard" vreo trei ciuperci
  citeaza   raspunde

Raspunde Varianta pentru tiparire   
Mergi la: