Am nevoie de ajutor

Buna.Sunt studenta la psihologie si am de pregatit lucrarea de licenta.Insa pentru asta am nevoie de niste chestionare completate de femei insarcinate.In aceste conditii,rog viitoarele mamici sa ma ajute.Va astept pe iasmy_21@yahoo.com sa va dau chestionarul .Va mulmumesc anticipat :* !!!
garbo078163
Postat pe 1 Iunie 2011 15:28
ehe
cand eram eu studenta cum de nu mi-a venit ideea cu cautatul pe net a repondentilor????/
mult succes
eu nu sunt insarcinata deci nu te pot ajuta:)
adryaana
Postat pe 1 Iunie 2011 15:43
frate, in ziua de azi, toata suflarea face Psihologia! toti se cred nise rafinati si niste autoritati intr-ale labirintului mintii si inefabilului uman! hehehe, noroc ca se obtin diplome si fara sa dai pe la scoala ori sa stii despre ce dreaq e vorba!
esme
Postat pe 1 Iunie 2011 15:46

n-ati vrea sa stiti cum "arata" viitori psihologi!
si nu ma refeream la aspectul fizic, desigur!

io m-am apucat de-o treaba, da' nu cred sa termin curand! cel putin nu aici si nu pe domeniul initial!
m-am mai gandit io asa si nu stiu daca as avea suficienta rabdare cu oamenii!
zambila
Postat pe 1 Iunie 2011 15:52
hopa! tipa mea preferata!
esme, vezi ca si zambilutza face psiho...
in alta dezordine de idei, nu va-nghesuiti ca va fi ocupata cu mine...studiu de caz, de-ala
michelle_
Postat pe 1 Iunie 2011 15:53


scumpo, nu le-am rezolvat io pe ale mele....vai steaua mea!
zambila
Postat pe 1 Iunie 2011 15:55
no pain, no game...
michelle_
Postat pe 1 Iunie 2011 15:58