ghid pentru o viaţă împlinită
Info
x
info
 
 


Info
x
info
 
 

Cine are obiectiv pt 2011slabitul, astept sa mi se alature!

Voteaza
*****Scor: 5 din 0 voturi
 

Buna stimabilelor doamne si domnisoare, azi e prima mea zi de dieta....
Am ca obictiv a indeparta 10 kg, reteta care am ales-o se intinde pe o perioada de 10 zile, si consta in a consuma cat mai mult ananas curd si ceai vrede, in rest se poate manca ori ce te lasa constiinta...de slabit se slabeste de la 2kg pana la 10kg in functie de cat si ce mananci.
Cat deste miscare, avand in vedere ca e iarna si frig afara cele mai comod, este achizitionarea unui izopren sau pur si simplu o patura pe care se executa exercitii cardio( se gasesc tutoriale pe google), asta in cazul in care nu exista timp pt a merge la o sala de aerobic.
Daca mai e cineva la dieta, pt suport moral si incurajare reciproca, astept sa mi se alature

sa auzim de bine
  citeaza   raspunde

eu sunt in echipa de bocitoare profesioniste, asta dupa ce pui tot la loc plus inca 10, stau la colt cu batistele, umeri n-am, deja-s ocupati
  citeaza   raspunde

Fiindca am experimentat deja si celebrul "yo-yo" efect, sincera spun ca nu am varsat nici o lacarima, fiindca numai eu stiu cata ciocolata am mancat ca sa ma ingras...
Deci pornesc cu forte noi ca o adevarata luptatoare ce sunt, si cum mai putina pofta de ciocolata fiindca i-am cunoscut efectele atat cele bune cat si cele mai putin bune
  citeaza   raspunde


sunt sigura ca ati incercat de zeci de ori diverse diete sau regimuri care au avut efecte bune mai mult sau mai putin,eu doresc sa ma refer la total altceva mult mai sigur decat orice dieta ,orice regim,,,orice pastila care inunda lumea si internetul ,bani multi se incaseaza si multi se imbogatesc din cauza disperarii kg noastre apasatoare care stau pe noi si ne deranjeaza pana la epuizare.EU MA REFER LA UN STIL DE VIATA..TOATE GRASIMILE SI INCOVENIENTELE NOASTRE FIZICE SI PSIHICE CHIAR VIN DE LA UN STILL DE VIATA GRESIT..PE SEAMA ASTA DOCTORII FARMACIILE ,SI MULTI ALTII PROFITA DE BUZUNARELE NOASTRE FARA CA SA GASIM REZOLVARE TOTALA.ORICE DIETA PRIN INFOMETARE ADUCE REZULTATE SI DUPA CARE ADUCE RAVAGII IN CORPUL NOSTRU INFOMETAT DE SAPTAMANI SI CARE LA UN MOMENT DAT DIN CAUZA NEALIMENTARII VOM DEVENII NEFERICITI,MELANCOLICI,DPRESIVI,AGRESIVI,SI SI MAI MULT OBSEDATI DE GRASIMILE NOASTRE..IN URMA CARUIA NU VOM FACE ALTCEVA DECAT DIN CIUDA A TOT EFORTUL NE VOM SUPRAALIMENTA DIN NOU..SI VOM INCERCA SA NE SATISFACEM GUSTURILE PT A NU MAI FI TRISTI,,DACA IN PLUS AVEM SI STRESS,PROBLEME SENTIMENTALE,,DE SERVICIU..COPII..SOTUL..IN PLUS PE LANGA GRASIMI ..ADIO DIETA ..ADIO SUPLETE..ADIO O VIATA BUNA SI UN SOMN LINISTIT.DECI EU MA REFER LA O VIATA SANATOASA CONSTAND DIN ALIMENTATIE,ODIHNA,SPORT MUNCA SI FT MULTA MUNCA SI DRAGOSTE..IN URMA DRAGOSTEI VINE SI MULTUMIREA DE TOT..MULTUMIREA DE VIATA,DE CUM ARETI ,DE CUM PRIVESTI..ASTA DENOTA SIGURANTA,SIGURANTA IN TINE IN CEL DE LANGA TINE FARA TEAMA CA TE VA ABANDONA,PARASII,ETC,,LUCRU CARE ARE CURSUL LUI ORICUM.BUCURA-TE DE TOT CE FACI AZI SI PLANIFICA IN TOTUL ZIUA DE MAINE FARA SA-TI SCAPE NIMIK..PLANIFICA TOT CE TREBUIE SA FACI DUPA UN PROGRAM BINE STABILIT CU O ZI INAINTE SAU DIMINEATA..E BINE SEARA PT A DOUA ZI..VA VORBESC NU CA UN DOCTOR NICI UN DIETETICIAN CI CA O DOAMNA CARE ARE 44 DE ANI SI CARE LA ACEASTA VARSTA MA MAI POT MENTINE CA SI 28 DE ANI CAP COADA..INCAPAND CU TREZIREA UN EXEMPLU SCURT DINTR-O ZI NORMALA DE VIIATA..TREZIREA CU UN MIC DEJUN DIN FRUCTE CHIAR PUSE PE NOPTIERA..SI APA..MULTA APA PANA LA PLECARE..STICLA DE APA PLATA CU LAMAIE,UN MAR STORS..UN GREFF SI 2 LITRUI DE APA IN FIECARE DIMINEATA,,CAND DORESTI SCHIMBA FRUCTELE..NU LASA SA TE PLICTISESTI DE ACELASI GUST..GRADINA LUI DZEU E FT MARE SI NE DA DIN TOATE P[UNE DOAR MINTEA LA CONTRIBUTIE..DUPA CATEVA MIN DE FRUCTE SI APA CARE POT FI CONSUMATE UMBLAND DE COLO COLO..LA BAIE ,IMBRCANDU-NE,,PRINTRE CELE DE DIMINEATA,UMPLE GURA CU FRUCTE DIN CAND IN CAND SI BEA APA..SA ZICEM CA ASTA A FOST TREZIREA...URMEAZA MICUL DEJUN PANA LA CARE VEI SIMTII MEREU NEVOIA SA MERGI LA WC ASTA ESTE DE FAPT EFECTUL DORIT SI URMARIT DE MINE..DIMINEATA SE POATE PRODUCE O ELIMINARE IN MASA A TOXINELOR ACUMULATE SI O CURATIRE A ORGANISMULUI DAND APA SI ANTIOXIDANTII DE CARE ESTE NEV.IARNA FAC CU CEAI SI LAMAIE..VARA CU APA PLATA TOTDEAUNA LA TEMPERATURA CAMEREI..MICUL DEJUN LANGA O CAFFEA ABURINDA CU LAPTE FARA LAPTE ..CU ZAHAR BRUN..CU MIERE ..ETC CUM VA PLACE ESTE IMPORTANT SA NU O BETI TOATA PE LOC LASAND ACEA CANA SA DEGUSTATI PT MAI MULTE ORE LANGANDU-VA BUZELE DIN CAND IN CAND CU AROMA DE CAFFEA..NELIPSITUL IAURT NATURAL CARE VA PLACE ..CHIAR SI MAI GRAS DACA NU VA PLACE IAURTUL..EVITATI IAURTUL DULCE CU FRUCTE DAR DIN CAND IN CAND SI ACELA POATE FIUI SERVIT CA DESERT.IAURTUL PREFERAT UN FRUCT TAIAT SAU FT FT BUNE FRUCTELE NEGRE DE PADURE SCOASE DIN FRIGIDER SAU CONGELATOR,,NUCI,,SI SI..TARATE..2 LINGURI DE TARATE CONSUMATE LA FIECARE MIC DEJUN ,FIE CU IAURT FIE BAUTE CU CEAI LAPTE APA..ETC..FA DIN ASTA O RETETA PE VIATA ..CONTINUI CU APA.IN MASINA LA SERVICIU STICLA CU APA .PANA LA PRANZ NU EVITA FRUCTELE ,IN GEANTA IN MASINA ORIUNDE FRUCTE APA..LA PRANZ O DOZA DE IAURT SI MANACA CEEA CE DORTESTI..DAR NU PRAJIT..NU GRAS..EVITA ORICE CARNE INAFARA DE PESTE ..CARNEA ESTE SUFICIENTA DE 3 ORI PE SAPTAMANA.EVITA ULEIURILE CARE NU SUNT PRESATE LA RECE SI EVITA GATITUL CU ULEI.ULEIUL SE PUNE LA URMA ORICAREI MANCARI CA ADAUS.MANANCA PAINE DOAR DACA NU AI GARNITURA IN FARFURIE..SALATA LA ORICE MASA..SI INTRE MESE FRUCTE CATE VREI..APA.ADAUGA LA TOATA HRANA SI URMATOARELE ..ULEI DIN PESTE ,CALCIU MAGNEZIU,VIT E VIT C O PERIOADA DE 3 LUNI..CU PAUZA DE O LUNA.SI DUPA CE CA POTI MANCA CAT VREI URMEAZA SPORTUL..ADICA UN SPORT FRECVENT SI NEANTRERUPT..6 LUNI VA FI GREU..DAR NOI SUNTEM CONCEPUTI SA NE MISCAM SA RESPIRAM ASA CUM SI MANCAM.DECI NU MERGE UNA FARA ALTA .NU EVITA MISCAREA IN TOATE SENSURILE..NU FACE UN SPORT PREA GREU DEVENIND OBOSITI NE SCADE ENERGIA,SI MANCAM MAI MULT DECAT INAINTE FARA SA SLABIM.TOTUL LA PUTEREA NOASTRA SI TOTUL DIN PLACERE CEEA CE TRECE PESTE PLACERE DEVINME GREU SI OBOSITOR..NU EVITATI SPORTUL EU RECOMAND TAE BOO PT CA IMP[LICA MUNCA IN ECHIPA,MUZICA,MISCARI CU TOT CORPUL SI REZULTATE,MERSUL PE JOS ALERT.URCAT SCARI .SARITURI ORICAND COPILARESTE ORICAND..INCALTATI MEREU PAPUCI COMOZI SA VA PERMITA MERSUL RAPID ALERT..RESPIRATII INAINTE DE CULCARE CITIND CEVA DESPRE ANTIOXIDANTI,VITAMINE,PLANTE,SI CHIAR SI O CARTE DESPRE HEMEOPATIE..VA VA AJUTA SA VA VINDECATI SINGURI ORICE INFORMATIE CARE NU VINE DIN FARMACII.VA DORESC SUCCES.
  citeaza   raspunde


sunt sigura ca ati incercat de zeci de ori diverse diete sau regimuri care au avut efecte bune mai mult sau mai putin,eu doresc sa ma refer la total altceva mult mai sigur decat orice dieta ,orice regim,,,orice pastila care inunda lumea si internetul ,bani multi se incaseaza si multi se imbogatesc din cauza disperarii kg noastre apasatoare care stau pe noi si ne deranjeaza pana la epuizare.EU MA REFER LA UN STIL DE VIATA..TOATE GRASIMILE SI INCOVENIENTELE NOASTRE FIZICE SI PSIHICE CHIAR VIN DE LA UN STILL DE VIATA GRESIT..PE SEAMA ASTA DOCTORII FARMACIILE ,SI MULTI ALTII PROFITA DE BUZUNARELE NOASTRE FARA CA SA GASIM REZOLVARE TOTALA.ORICE DIETA PRIN INFOMETARE ADUCE REZULTATE SI DUPA CARE ADUCE RAVAGII IN CORPUL NOSTRU INFOMETAT DE SAPTAMANI SI CARE LA UN MOMENT DAT DIN CAUZA NEALIMENTARII VOM DEVENII NEFERICITI,MELANCOLICI,DPRESIVI,AGRESIVI,SI SI MAI MULT OBSEDATI DE GRASIMILE NOASTRE..IN URMA CARUIA NU VOM FACE ALTCEVA DECAT DIN CIUDA A TOT EFORTUL NE VOM SUPRAALIMENTA DIN NOU..SI VOM INCERCA SA NE SATISFACEM GUSTURILE PT A NU MAI FI TRISTI,,DACA IN PLUS AVEM SI STRESS,PROBLEME SENTIMENTALE,,DE SERVICIU..COPII..SOTUL..IN PLUS PE LANGA GRASIMI ..ADIO DIETA ..ADIO SUPLETE..ADIO O VIATA BUNA SI UN SOMN LINISTIT.DECI EU MA REFER LA O VIATA SANATOASA CONSTAND DIN ALIMENTATIE,ODIHNA,SPORT MUNCA SI FT MULTA MUNCA SI DRAGOSTE..IN URMA DRAGOSTEI VINE SI MULTUMIREA DE TOT..MULTUMIREA DE VIATA,DE CUM ARETI ,DE CUM PRIVESTI..ASTA DENOTA SIGURANTA,SIGURANTA IN TINE IN CEL DE LANGA TINE FARA TEAMA CA TE VA ABANDONA,PARASII,ETC,,LUCRU CARE ARE CURSUL LUI ORICUM.BUCURA-TE DE TOT CE FACI AZI SI PLANIFICA IN TOTUL ZIUA DE MAINE FARA SA-TI SCAPE NIMIK..PLANIFICA TOT CE TREBUIE SA FACI DUPA UN PROGRAM BINE STABILIT CU O ZI INAINTE SAU DIMINEATA..E BINE SEARA PT A DOUA ZI..VA VORBESC NU CA UN DOCTOR NICI UN DIETETICIAN CI CA O DOAMNA CARE ARE 44 DE ANI SI CARE LA ACEASTA VARSTA MA MAI POT MENTINE CA SI 28 DE ANI CAP COADA..INCAPAND CU TREZIREA UN EXEMPLU SCURT DINTR-O ZI NORMALA DE VIIATA..TREZIREA CU UN MIC DEJUN DIN FRUCTE CHIAR PUSE PE NOPTIERA..SI APA..MULTA APA PANA LA PLECARE..STICLA DE APA PLATA CU LAMAIE,UN MAR STORS..UN GREFF SI 2 LITRUI DE APA IN FIECARE DIMINEATA,,CAND DORESTI SCHIMBA FRUCTELE..NU LASA SA TE PLICTISESTI DE ACELASI GUST..GRADINA LUI DZEU E FT MARE SI NE DA DIN TOATE P[UNE DOAR MINTEA LA CONTRIBUTIE..DUPA CATEVA MIN DE FRUCTE SI APA CARE POT FI CONSUMATE UMBLAND DE COLO COLO..LA BAIE ,IMBRCANDU-NE,,PRINTRE CELE DE DIMINEATA,UMPLE GURA CU FRUCTE DIN CAND IN CAND SI BEA APA..SA ZICEM CA ASTA A FOST TREZIREA...URMEAZA MICUL DEJUN PANA LA CARE VEI SIMTII MEREU NEVOIA SA MERGI LA WC ASTA ESTE DE FAPT EFECTUL DORIT SI URMARIT DE MINE..DIMINEATA SE POATE PRODUCE O ELIMINARE IN MASA A TOXINELOR ACUMULATE SI O CURATIRE A ORGANISMULUI DAND APA SI ANTIOXIDANTII DE CARE ESTE NEV.IARNA FAC CU CEAI SI LAMAIE..VARA CU APA PLATA TOTDEAUNA LA TEMPERATURA CAMEREI..MICUL DEJUN LANGA O CAFFEA ABURINDA CU LAPTE FARA LAPTE ..CU ZAHAR BRUN..CU MIERE ..ETC CUM VA PLACE ESTE IMPORTANT SA NU O BETI TOATA PE LOC LASAND ACEA CANA SA DEGUSTATI PT MAI MULTE ORE LANGANDU-VA BUZELE DIN CAND IN CAND CU AROMA DE CAFFEA..NELIPSITUL IAURT NATURAL CARE VA PLACE ..CHIAR SI MAI GRAS DACA NU VA PLACE IAURTUL..EVITATI IAURTUL DULCE CU FRUCTE DAR DIN CAND IN CAND SI ACELA POATE FIUI SERVIT CA DESERT.IAURTUL PREFERAT UN FRUCT TAIAT SAU FT FT BUNE FRUCTELE NEGRE DE PADURE SCOASE DIN FRIGIDER SAU CONGELATOR,,NUCI,,SI SI..TARATE..2 LINGURI DE TARATE CONSUMATE LA FIECARE MIC DEJUN ,FIE CU IAURT FIE BAUTE CU CEAI LAPTE APA..ETC..FA DIN ASTA O RETETA PE VIATA ..CONTINUI CU APA.IN MASINA LA SERVICIU STICLA CU APA .PANA LA PRANZ NU EVITA FRUCTELE ,IN GEANTA IN MASINA ORIUNDE FRUCTE APA..LA PRANZ O DOZA DE IAURT SI MANACA CEEA CE DORTESTI..DAR NU PRAJIT..NU GRAS..EVITA ORICE CARNE INAFARA DE PESTE ..CARNEA ESTE SUFICIENTA DE 3 ORI PE SAPTAMANA.EVITA ULEIURILE CARE NU SUNT PRESATE LA RECE SI EVITA GATITUL CU ULEI.ULEIUL SE PUNE LA URMA ORICAREI MANCARI CA ADAUS.MANANCA PAINE DOAR DACA NU AI GARNITURA IN FARFURIE..SALATA LA ORICE MASA..SI INTRE MESE FRUCTE CATE VREI..APA.ADAUGA LA TOATA HRANA SI URMATOARELE ..ULEI DIN PESTE ,CALCIU MAGNEZIU,VIT E VIT C O PERIOADA DE 3 LUNI..CU PAUZA DE O LUNA.SI DUPA CE CA POTI MANCA CAT VREI URMEAZA SPORTUL..ADICA UN SPORT FRECVENT SI NEANTRERUPT..6 LUNI VA FI GREU..DAR NOI SUNTEM CONCEPUTI SA NE MISCAM SA RESPIRAM ASA CUM SI MANCAM.DECI NU MERGE UNA FARA ALTA .NU EVITA MISCAREA IN TOATE SENSURILE..NU FACE UN SPORT PREA GREU DEVENIND OBOSITI NE SCADE ENERGIA,SI MANCAM MAI MULT DECAT INAINTE FARA SA SLABIM.TOTUL LA PUTEREA NOASTRA SI TOTUL DIN PLACERE CEEA CE TRECE PESTE PLACERE DEVINME GREU SI OBOSITOR..NU EVITATI SPORTUL EU RECOMAND TAE BOO PT CA IMP[LICA MUNCA IN ECHIPA,MUZICA,MISCARI CU TOT CORPUL SI REZULTATE,MERSUL PE JOS ALERT.URCAT SCARI .SARITURI ORICAND COPILARESTE ORICAND..INCALTATI MEREU PAPUCI COMOZI SA VA PERMITA MERSUL RAPID ALERT..RESPIRATII INAINTE DE CULCARE CITIND CEVA DESPRE ANTIOXIDANTI,VITAMINE,PLANTE,SI CHIAR SI O CARTE DESPRE HEMEOPATIE..VA VA AJUTA SA VA VINDECATI SINGURI ORICE INFORMATIE CARE NU VINE DIN FARMACII.VA DORESC SUCCES.
  citeaza   raspunde

Raspunde Varianta pentru tiparire   
Mergi la: