Buna seara!

Am de luat o decizie si vreau parerea unei persoane straine.Am 21ani,sunt studenta si din prima saptamana cand am venit la facultate in anul 1 m-am combinat cu un baiat,suntem si acum impreuna(avem 2ani).Un an a fost totul ok,dar pe urma au inceput sa apara problemele.Am stat la el acasa cam 7luni cu parintii lui,mama lui este foarte dificila ,nu ne-am inteles asta a si fost motivul pt care am plecat de la el.Cat am stat la el am tot gasit cateva indicii ca ma inseala(aventuri),am trecut cu vederea,cand era nervos isi descarca nervii pe me,dak nu faceam ceva din ce vroia el iesa un mare scandal,de 2 ori a si dat in mine,imi vorbeste urat,in ultimul timp este foarte ocupat si ne vedem de maxim 2 ori pe saptamana si atunci 1 ora 2.Mie imi lasa impresia ca nu mai sunt prea imp pt el asa cum am fost o data,dar dak ii spun ma face nebuna.Nu pot sa nu recunosc ca ma ajutat foarte mult din mai multe puncte de vedere.Are momente cand se poarta foarte frumos cu mine,exact asa cum era la inceput(in special cand facem dragoste),dar sunt foarte multe momentele in care nu se poarta tocmai cum vreau.Daca incerca sa stau de vorba cu el spune ca el tine la mine si ca nu vrea sa ma piarda si ca el vrea sa intemeieze o familie cu mine(el are 27 ani) si schimba subiectul.Aseara era la me si a venit un prieten vechi la mine in camera(camera de camin)sa ma scoata pe afara,iar el nu concepe sa am de a face cu nici un alt baiat,si nu crede ca exista prietenie intre un baiat si o fata.Am incercat sa ii explic ca nu am nici o treaba cu baiatul ala dar nu am cu cine sa ma inteleg.Din putinele lucruri pe care vi le-am povestit crede-ti ca are rost sa stau sa imi bat capul,sau sa o las balta chiar daca imi va fi greu?Va rog foarte frumos sa imi da-ti o parere,chiar mi-ar fi de ajutor.Multumesc!
ionela333
Postat pe 19 Noiembrie 2010 03:22