Sarcina oprita in evolutie

Am 35 de ani si patru sarcini pierdute, doua avorturi spontane si doua oprite in evolutie la 12-13 saptamani. Cu patru zile in urma am mers la ecografia de sfarsit de trimestrul I si asa am aflat ca si de data asta s-a oprit din evolutie. Nu am avut nici dureri, nici nu am sangerat. Nu fumez, nu beau cafea si am tinut cont de toate indicatiile medicului. Am luat Utrogestan la indicatiile medicului, 3 ovule / zi. Cand l-au scos au spus ca era dezvoltat normal si se oprise in evolutie de foarte putin timp. Au mai descoperit tot atunci ca am uter fibromatos si am si un fibrom in partea superioara a uterului. Nu mi-au putut spune de ce se opresc in evolutie. Toate analizele facute au fost bune, atat profilul Torch cat si restul. Care ar putea fi cauza ? Ne dorim cu disperare un copil si nu stiu daca am mai putea trece printr-o astfel de incercare.
Frogy
Postat pe 11 Octombrie 2010 14:55
nu sunt medic...dar parerea mea e ca...probabil din cauza fibromului...se opreste din evolutie sarcina....fibromul poate e acolo cu mult inainte de a fi descoperit si e cauza pierderii si altor sarcini...stiu ca femeile cu fibrom nu mai pot duce o sarcina cu bine pana la capat...sau exista riscul de a nu se dezvolta normal...copilul.Bunica mea si mama mea au avut problema asta si s/au operat....spers ca eu sa nu le mostenesc genetic pe tema asta...dar si daca ar fi asha...am deja un copil de 9 ani la varsta de 28. si nu imi mai doresc alti copii...asha ca nu imi fac probleme.
....mai fa niste investigatii medicale ...analize etc...mergi la mai multi medici si compara/le parerile si daca vezi ca nu ai nici o sansa...si totusi va doriti un copil infiaza unul...eu una nu vad alta solutie.
garbo171675
Postat pe 11 Octombrie 2010 15:42

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
Cerccetare - Alimentatia copiilor sub 5 ani 1 De la: garbo_3768 29 Mai 2012 01:52
Adoptie bebelus 5 De la: garbo_413118 26 Iulie 2015 10:24