dulciuri dietetice?

eusunt mare amatoare de dulciuri, dar ele sunt si blestemul meu, adica daca dau iama in ciocolata imediat se depune. aveti retete dietetice de dulciuri? sau macar spuneti-mi ce indulcitor sa folosesc. mi se par destul de scumpi indulcitorii artificiali, asa ca nu prea vreau sa fac experiemnte. va pup

Postat pe 3 August 2008 14:07
Dulciurile dietetice, sunt cele recomandate persoanelor care sufera de diabet.Dar nu sunt bune...adica nu sunt recomandate de medici...orice indulcitor are un efect negativ asupra unei persoane santoase(care nu are diabet)
Si eu sunt o mare devoratoare de dulciuri, am si probleme cu kg, cum e de asteptat, dar incerc sa inlocuiesc dulciurile cu un fruct...singurele chestii fara zahar pe care le consum sunt gumele de mestecat si cate o bomboana...si o cola ligh din cand in cand...
ramo_ptk_2008
Postat pe 25 Februarie 2009 15:55
mami gasesti dulciuri sarace caloric v orbind,incearca sa papi putin chiar daca o faci zilnic adica un cub de ciocolata in loc de o ciocolata intreaga
eth
Postat pe 4 Iunie 2009 15:21
Ideea ar fi urmatoarea.Exista prajituri dietetice? Daca da, haideti sa cautam retetele respective si sa le scriem aici.
Ioana007
Postat pe 10 Iunie 2009 18:49
vazusem intr-un timp ceva gem, dulceatza dietetica..sau ma rog..p-acolo..
gabitzza
Postat pe 10 Iunie 2009 18:53
Dar tu stii cum se face un gem dietetic?Poate ca este simplu.Dar eu nu stiu si as vrea sa imi spui, sa ma inveti.
Ioana007
Postat pe 11 Iunie 2009 17:24
zaharul e bun doar la gust, in rest, jale! pe pirmaida nutritiei e tocmai in varf, deci trebuie consumat cu multa moderatie. personal, cred ca excluderea totala a zaharului din alimentatie este primul pas spre o nutritie sanatoasa.