MOMENT DE CUMPANA

Bună, eu sunt Anamaria, va voi spune povestea mea pe scurt, vreau doar niste sfaturi sincere. În acest moment, eu sunt într- un moment de mare confuzie și nu știu incotro sa merg si ce să fac. Sunt o fata românca de 30 de ani și căsătorita cu un cetatean peruan de 40. Suntem impreuna de 6 ani jumate si o fata de 3 ani si jumate . Ne-am întâlnit pe internet si am vorbit on-line (8 luni), el lucra în Japonia iar eu trebuia sa-mi termin studiile la facultate. Printr-o intamplare fericita, o cetateana japoneză care s-a întâlnit cu tatăl meu ne-a invitat în Japonia , acolo ne-am întâlnit (am fost acolo doar 10 zile) . După aceea m-am intors în România pentru a -mi termina studiile și el urma sa se întoarca în Peru . M-a invitat la el acasa, am calatorit in tara la el, ( inițial 3 luni, care a devenit un an), îmi place mult acolo, am iubit locurile mult, fiind acolo cu familia lui, toate bune, am ajuns si sa lucrez ca profesor de limba engleză, ceea ce si sunt, vroiam de fapt sa subliniez ca m-au primit cu bratele deschise si in ceea ce priveste munca. Ei bine, după un an am venit înapoi în Romania, am stat 10 luni apoi am călătorit în Peru inapoi, pentru că am vrut foarte mult să fiu acolo iarasi. El muncea, eu in Romania nu am decat parinti, prieteni nu, case nu, lucruri de genul asta, nu ma tinea nimic important in afara de parinti acolo, etc. Acolo am muncit impreuna la afacerea lui (internet, de acolo si am vorbit cu ai mei zilnic), am ramas insarcinata intre timp, ne-am casatorit si am venit in România împreună pentru a naște aici, unde primeam niste bani de la stat, intre timp am primit o oferta de munca in Spania ca traducator, intre timp am pierdut munca. In timpul asta el s-a ingrijit foarte mult de fetita noastra si m-a sprijinit foarte mult, in afara de planul material, desigur, pentru ca la banii castigati un imi permiteam sa-mi dau fetita la gradinita si in plus era foarte mica cand a venit in Spania (1 an). In Spania nu este de munca este