Depresia si anxietatea

Buna fetelor, trec printr-o perioada foarte grea si din pacate familia nu-mi poate fi aproape. Sunt studenta, primul an, intr-un oras strain si ma simt din ce in ce mai singura si lipsita de aparare. Plang mai toata ziua, mi-e rau, imi vine sa lesin, nu am chesf sa ies nicaieri, desi as avea o gramada de locuri de vizitat...viata mea a devenit parca un somn continuu. Imi doresc nespus de mult sa ies din starea asta, sa fiu eu cea de alta data si sa pot sa-mi vad de viata mea asa cum imi planificasem eu inainte sa ma mut aici.
Poate stie cineva mai bine decat mine ce e de facut intr-o astfel de situatie...sunt confuza acum si parca nici sa gandesc nu mai reusesc. Poate imi recomandati o carte, ceva sa citesc poate asa m-as mai linisti.
Astept propunerile voastre, va rog !!!
garbo_3491
Postat pe 4 Iulie 2012 13:33
Buna fetelor, trec printr-o perioada foarte grea si din pacate familia nu-mi poate fi aproape. Sunt studenta, primul an, intr-un oras strain si ma simt din ce in ce mai singura si lipsita de aparare. Plang mai toata ziua, mi-e rau, imi vine sa lesin, nu am chesf sa ies nicaieri, desi as avea o gramada de locuri de vizitat...viata mea a devenit parca un somn continuu. Imi doresc nespus de mult sa ies din starea asta, sa fiu eu cea de alta data si sa pot sa-mi vad de viata mea asa cum imi planificasem eu inainte sa ma mut aici.
Poate stie cineva mai bine decat mine ce e de facut intr-o astfel de situatie...sunt confuza acum si parca nici sa gandesc nu mai reusesc. Poate imi recomandati o carte, ceva sa citesc poate asa m-as mai linisti.
Astept propunerile voastre, va rog !!!