Aceasta campanie reprezinta un manifest pentru intalnirile fata in fata, la o ceasca de cafea alintaromata, un prilej sa ne reamintim ca doar atunci cand savuram o ceasca de cafea alaturi de familie si prieteni putem sa impartasim momente unice.

De asemenea, campania surprinde cu mesaje personalizate in locuri inedite, cum ar fi cabinele de proba din diverse magazine, pentru a le reaminti clientilor ca o rochie noua nu se vede prin telefon sau prin intermediul cutiilor de scrisori, spunandu-le ca scrisorile au farmecul lor, insa ele nu iti zambesc inapoi.

Povestea cafelei Jacobs a inceput intr-o micuta cafenea cocheta, infiintata de Johann Jacobs in 1895, in oraselul german Bremen. Chiar si acum, un secol mai tarziu, cafeaua cu acelasi nume continua sa-i incante pe pasionati cu gustul sau deosebit si aroma unica.

Marca Jacobs a fost lansata pe piata din Romania in anul 1999, si de atunci, din dorinta de a fi mereu pe placul consumatorilor, a continuat sa isi extinda si sa isi diversifice gama de produse. Portofoliul de produse al marcii Jacobs este unul complet, cuprinzand: cafea prajita si macinata, cafea solubila si specialitati de cafea. Pentru ca oamenii sa se bucure in orice moment al zilei de o cafea aromata, Jacobs ofera si Night&Day - in varianta decofeinizata, prin metode naturale. Cea mai cunoscuta si mai iubita varietate este Jacobs Kronung (verde), care a devenit un sinonim al cafelei de cea mai inalta calitate in tara noastra.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. TEZYO primăvară/vară 2023 – o călătorie unică prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte adidas Club Originals - locul unde noua generație de culturemakers schimbă normele Durex România lansează SafeToPlayHub, cea mai mare campanie de educație sexuală de la noi din țară

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri