Aceasta campanie reprezinta un manifest pentru intalnirile fata in fata, la o ceasca de cafea alintaromata, un prilej sa ne reamintim ca doar atunci cand savuram o ceasca de cafea alaturi de familie si prieteni putem sa impartasim momente unice.

Comunicat de presa

Kraft Foods a lansat campania Jacobs „Traieste emotia fiecarei intalniri”. Aceasta campanie reprezinta un manifest pentru intalnirile fata in fata, la o ceasca de cafea alintaromata, un prilej sa ne reamintim ca doar atunci cand savuram o ceasca de cafea alaturi de familie si prieteni putem sa impartasim momente unice, calde si speciale, care ni-i aduc pe cei dragi mai aproape.

Jacobs este o marca de cafea cu o puternica incarcatura emotionala. Sloganul marcii, prezent in toate campaniile de comunicare, are in prim plan puterea alintaromei, ce aduce oamenii mai aproape. Si pentru ca o invitatie la o cafea este echivalenta de cele mai multe ori cu o invitatie la o conversatie placuta si savuroasa, Jacobs a devenit liantul de nelipsit al conversatiilor „alintaromate”.

Desi cafeaua face parte din viata de zi cu zi a consumatorilor romani, consumul este unul dintre cele mai scazute din Europa, situandu-se intr-o medie de 2 kg/cap de locuitor. In tari precum Germania sau Austria consumul pe cap de locuitor depaseste 5 kg.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. TEZYO primăvară/vară 2023 – o călătorie unică prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte adidas Club Originals - locul unde noua generație de culturemakers schimbă normele Durex România lansează SafeToPlayHub, cea mai mare campanie de educație sexuală de la noi din țară

Jacobs este o marca de cafea foarte iubita in Romania, iar consumatorii ei sunt dintre cei mai diversi, atat in ceea ce priveste varsta, sexul, cat si veniturile. Consumatoarea tipica de cafea Jacobs are intre 25 si 45 de ani, locuieste in mediul urban si are venituri medii sau ridicate. In anul 2010 consumatorii romani au savurat peste 950 de milioane de cesti de cafea prajita si macinata Jacobs, contribuind astfel la cresterea cotei de piata Jacobs, in acest segment, cu 2% (in valoare) in 2010 fata de 2009.

Avand in vedere stilul modern de viata al oamenilor de astazi si tendinta acestora de a comunica tot mai mult prin telefon, internet, SMS, am considerat oportun sa facem inca un pas in demersul nostru de comunicare. Jacobs doreste sa le reaminteasca in aceasta primavara consumatorilor sai, ca se pot bucura de emotii si trairi unice in special in cadrul conversatiilor fata in fata la o cafea. Pentru ca nu poti imbratisa o fotografie, si pentru ca prin internet atingerile nu se simt, militam pentru intalnirile la o cafea cat mai dese, cat mai lungi si cat mai pline de emotie”, declara Andreea Bogdan Brand Manager Coffee R&G & Soluble.

RoboWave, robotul educațional construit de echipa Națională de Robotică a României cu sprijinul companiei Wave Studio, a câștigat două campionate internaționale 15 ani de fashion, lifestyle și o comunitate bine definită se sărbătoresc, în luna aprilie, la Băneasa Shopping City Bergenbier S.A. lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii

Campania Jacobs “Traieste emotia fiecarei intalniri” acopera toate mediile ce au o afinitate crescuta pentru publicul tinta: panotajul stradal, atat in forma sa clasica, cat si in variantele cu impact sporit, presa scrisa si, desigur, internetul, pentru interactiunea directa cu consumatorii. In acest sens, Jacobs a lansat pe platforma online www.coffeechat.ro o noua provocare cu „aroma unica”: de a spune de ce sunt importante intalnirile fata in fata, la o cafea cu Alintaroma.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri