Comunicat de presă
Noul ambalaj se adresează segmentului de retail și vine în completarea portofoliului existent – sticla de 0.33L și berea la draft – oferind consumatorilor mai multă flexibilitate și posibilitatea de a se bucura de experiența distinctivă 1664 Blanc în orice context.
Extinderea de portofoliu face parte din strategia de dezvoltare a acestei mărci, marcată și printr-o nouă platformă de comunicare, sub sloganul Good Taste with a Twist. Declarația mărcii subliniază filozofia acestui brand unic, de a aduce mai aproape de consumatorii români un stil de viață îndrăzneț, jucăuș, relaxat și incredibil de șic.
Good Taste with a Twist - mai multă prospețime, mai mult nonconformism, mai mult stil
1664 Blanc înseamnă mai mult decât o bere. Este un simbol al curajului de a trăi altfel – cu exuberanță și un twist franțuzesc inconfundabil. Prin notele citrice proaspete, gustul unic, tușele elegante și ambalajul sofisticat, 1664 Blanc transformă orice moment banal într-unul care te face să exclami: „Oh là là!”
„Pe piața din România, sticla albastră 1664 Blanc este emblematică și recognoscibilă, iar lansarea dozei de 0.5L reprezintă un pas important pentru consolidarea prezenței brandului pe piața locală. Acest format este adaptat preferințelor locale, care ne permite să răspundem și nevoii de accesibilitate în retail și să extindem ocaziile de consum. Ne dorim ca 1664 Blanc să devină alegerea naturală pentru cei care apreciază rafinamentul, dar și nonconformismul – atât acasă, cât și în afara casei. Mai multă prospețime, mai multă savoare, bineînțeles, with a twist”, a declarat Simona Potecu, Vicepreședinte Marketing Tuborg România, companie ce deține marca 1664 Blanc în portofoliu în România.
1664 Blanc este o bere specială, cu un gust inconfundabil, cu o atingere proaspătă de citrice și sofisticat, care combină tradiția berii cu spiritul liber și nonconformist al Franței moderne. Cu o identitate vizuală iconică și o personalitate îndrăzneață, 1664 Blanc este sinonim cu eleganța și exuberanța. Gustul fin, rezultat al combinației unice și răcoritoare de citrice și coriandru, senzația de prospețime și versatilitatea sa, fac ca această bere să fie alegerea ideală pentru cei care apreciază calitatea și eleganța.
„1664 Blanc nu este doar o bere, ci o atitudine: îndrăzneață, relaxată și autentic franțuzească. Prin noua doză de 0.5L, demonstrăm încă o dată că bunul gust nu trebuie să fie formal, ci poate fi jucăuș, expresiv și surprinzător. Sub platforma Good Taste with a Twist vrem să arătăm ce înseamnă cu adevărat Frenchness: mai puțin clișeu, mai mult ‘Oh là là’”, a declarat Ana Mihăilescu, Senior Brand Manager 1664 Blanc România.
Într-o lume în care rutina și conformismul domină, 1664 Blanc aduce un suflu nou – un stil de viață care spune da rafinamentului.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.