Comunicat de presă
Bref își propune, prin această ediție limitată, nu doar să ofere o soluție de igienă eficientă, ci și să creeze o legătură simbolică între generații – cu umor, culoare și un strop de nostalgie, repectând totodată promisiunea unei toalete impecabile, 24/7.
Toate cele patru produse au fost create cu ajutorul formulei inovatoare Bref, care asigură 4 beneficii esențiale: curăță toaleta la fiecare jet de apă, oferă prospețime de lungă durată, previne acumulările de murdărie și calcar, transformând întreaga experiență într-una fără efort – aceasta este metoda Bref!
Noua gamă de produse este disponibilă în această primăvară și poate fi recunoscută cu ușurință pe rafturile retailerilor datorită ambalajelor colorate, moderne și a denumirilor inspirate de tematica aleasă.
Bref rămâne alegerea sigură, indiferent de personalitate sau stil de viață – pentru o baie curată și împrospătată, din generație în generație.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.