Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, inaugurează pe 6 octombrie cel mai nou showroom de gresie și faianță, situat în București pe Șoseaua Mihai Bravu nr. 12.

Comunicat de presă

Acesta propune un concept unic și inovator de expunere și vânzare de plăci ceramice în România, ce oferă clienților consultanță de înaltă specializare, asistată prin aplicații profesionale de proiectare 3D și servicii de livrare la domiciliu.

În urma unei investiții de peste 1 milion de lei, noul showroom CESAROM propune clienților un concept unic, MIX&MATCH, ce presupune combinarea plăcilor din colecții diferite, având la dispoziție consultanță personalizată oferită de specialiștii CESAROM. Astfel, clienții au posibilitatea de a-și exprima creativitatea la cel mai înalt nivel și de a alege decoruri perfect aliniate preferințelor.

„Cerințele clienților se schimbă continuu, odată cu noile tendințe ale pieței, tocmai de aceea noul showroom din Capitală va oferi experiența MIX&MATCH, dublată de îndrumare de specialitate din partea profesioniștilor CESAROM. Totodată, prin intermediul aplicației noastre ARdesigner, bazată pe tehnologia realității augmentate, clienții pot face ulterior simularea alegerilor lor din showroom pentru spațiul pe care vor să îl amenajeze”, a declarat Petrișor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics România.

„Încă de la primele discuții avute pentru realizarea unui design al showroom-ului CESAROM, am realizat că este vorba despre o provocare foarte mare în a da viață unui spațiu care să pună laolaltă un produs românesc, creat în Cluj, alături de o reprezentare cât mai bună a gamelor de plăci ceramice foarte diversificate. Pe de altă parte, ne-am dorit ca showroom-ul să aibă un aer prietenos cu clienții, astfel încât întâlnirea lor cu acesta să fie una inspirațională, nu una demonstrativă cu un design futurist”, a declarat Cosmin Todor, designer de interior.

Deschiderea showroom-ului coincide cu aniversarea a 60 de ani de existență a brandului pe piața românească și înglobează esența performanței CESAROM de peste jumătate de secol, timp în care s-a evidențiat prin dezvoltarea de produse care aduc confortul și calitatea în locuințele românilor.

„De-a lungul istoriei sale de 60 de ani, CESAROM a fost întotdeauna un deschizător de drumuri în domeniul plăcilor ceramice, utilizând tehnologii de ultimă generație în dezvoltarea de noi produse”, a continuat Petrișor Grindeanu.

La începutul anului, CESAROM a anunțat lansarea a 150 de noi modele de plăci de gresie și faianță, noi linii de produse care completează gama CESAROM cu soluții de finisaje tehnice și estetice ce inspiră în amenajări pentru preferințe și stiluri diverse.

„Piatra tip Calacatta, lemnul și cimentul combinat cu inserțiile tip Terrazzo sunt direcțiile către care se îndreaptă opțiunile românilor anul acesta. Finisajele naturale, texturile organice, tonurile neutre, plăcile ceramice cu suprafețe 3D, mozaicurile și combinațiile originale de texturi se numără printre tendințele care marchează parcursul anului 2022”, a declarat Andreea Bodola, Director Marketing al Lasselsberger Ceramics România.

Potrivit companiei, în domeniul amenajărilor interioare, anul acesta se vor evidenția plăcile ceramice de dimensiuni mari. Colecțiile CESAROM 2022 urmează îndeaproape trendurile internaționale, având surse de inspirație elementele naturale precum marmura, piatra, lemnul și chiar cimentul.

La nivel de inovație, CESAROM safe+ este prima gamă de plăci ceramice produsă în România cu protecție antibacteriană, rezultat al cercetării și inovației specialiștilor din cadrul companiei. Plăcile ceramice din gama CESAROM safe+ conțin nanoparticule de argint care au proprietatea de a elimina activ 99,99% din bacterii și microbi, ceea ce o face potrivită atât pentru construcțiile rezidențiale, dar și nerezidențiale, cu trafic intens.

Pentru anul în curs, compania are în plan o creștere în linie cu dezvoltarea organică, vizând un plus de 12% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2021.

Conform datelor Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM, în 2021 piața locală de plăci ceramice a crescut cu aproximativ 6% comparativ cu anul precedent, atingând o valoare de circa 210 milioane de euro și 40 milioane de metri pătrați.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri