Campania Stiu ce mananc, lansata de Publicis Romania si Edenia, promoveaza beneficiile si diversitatea gamei de produse premium Edenia.

comunicat de presa:

Edenia, lider in categoria produselor congelate, detine cea mai diversificata gama de produse premium: legume, peste, pui, semipreparate si patiserie. Ingredientele provin din regiuni renumite si, datorita procesului de congelare isi pastreaza foarte bine prospetimea si proprietatile nutritive.

„Cu totii ne dorim mancare proaspata, sanatoasa si gustoasa. Mai putin evident este cum ajungem la ea, mai ales atunci cand sunt impamantenite anumite paradigme mai mult sau mai putin intemeiate. Un exemplu ar fi paradigma ‘legumele congelate nu sunt proaspete’. Adevarul este ca, tocmai prin congelarea cat mai aproape de momentul recoltarii, prospetimea legumelor se pastreaza pana la destinatia finala.” Valentina Petrea – Senior Brand Manager, Edenia

Cand produsele sunt congelate, prospetimea, gustul si timpul par ca se opresc in loc. Exact ca in cele trei spoturi TV care aduc in prim-plan trei produse din diverse categorii Edenia: mazarea, codul de Atlantic si lasagna.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Trei autori români de top în portofoliul Editurii CUANTIC! Leagăn pentru toată copilăria Inginerul silvic Sorin Ștefan Decă, numit secretar general adjunct în Ministerul Educației, timp de 6 luni

Recoltata in Lunca Dunarii, mazarea Edenia este singura mazare congelata la doar 2½ ore de la recoltare, tocmai pentru a-si pastra prospetimea si nutrientii. Pescuit in Nordul Atlanticului, codul de Atlantic Edenia este filetat si congelat rapid pentru a-si pastra prospetimea, iar lasagna bolognese Edenia este produsa in Italia si pastreaza gustul autentic intalnit doar intr-o trattoria din Italia.

„Brieful a venit in plina iarna. Deci totul era inghetat. Produsul era congelat, asa ca ne ramanea un singur lucru de facut – o campanie in care sa inghetam timpul.” - Otilia Coman, Senior Copywriter, Publicis Romania

Prin campania „Stiu ce mananc”, Edenia urmareste sa educe si sa convinga cat mai multi oameni sa manance sanatos. Brandul se diferentiaza prin grija cu care alege ingredientele si sursele de provenienta ale acestora, dar si prin expertiza cu care le aduce in fata consumatorului final.

Campania „Stiu ce mananc” a fost lansata la inceputul lunii trecute, prin 3 spoturi TV, activari in-store si digital.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri