'70 Glam' este tendinta care vorbeste despre sexualitate asumata, dar si o atitudine nonsalanta, reusind sa impace cele doua directii ale modei acelei perioade: sofisticata, stralucitoare si relaxata, improvizata cu talent in tinute 'boho chic'.

Ca si in cazul temei “lady like” dispare ideea de “citate vizuale”, ea fiind inlocuita de cea a “citatelor personale”. Exista totusi o evidenta “domolire” a ceea ce am fost obisnuiti sa asociem cu ideea de “punk”. De multe ori nota de distrugere specifica acestuia este abia sugerata: tintele doar bordeaza platformele pantofilor, jachetele motocicilistilor au doar detalii sugestive, iar pantalonii din piele nu mai sunt rupti, ei sunt realizati din petece fixate pe o baza in aceeasi culoare (Gareth Pugh). Deconstructia (Givenchy si Balenciaga) nu mai inseamna numai distrugere, ci si o reasamblare voit neconformista care deschide larg portile spre noi orizonturi. Acceptarea acului de siguranta ca demn inlocuitor al unor tigheluri elaborate (cerand punerea in miscare a unei intregi armate de croitori) inseamna eliberarea de vechile conventii. Acestea urmeaza inevitabil sa fie inlocuite de alte conventii care vor schimba insa infatisarea urmasilor nostri. E un risc asumat – cum ar fi zis Coco Chanel.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. TEZYO primăvară/vară 2023 – o călătorie unică prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte Detergentul Perwoll Renew, într-o nouă formulă, mai performantă și mai sustenabilă Transparențele - în tendințe în primăvara-vara 2023! 10 exemple de cum putem integra și purta piesele vestimentare din materiale transparente și semi-transparente în ținutele noastre

Colectii reprezentative: Balmain, Garteth Pugh, Jean Paul Gaultier, Givenchy, Balenciaga

Lady Like

La inceput a fost “Mad Man” apoi a urmat Prada cu o colectie inspirata din serialul cult. Acum a venit timpul si pentru alti designeri sa se inspire nu neaparat din universul agentiei de publicitate din New York, ci din ceea ce Miuccia a lansat in toamna trecuta. Diferenta fata de propunerile initiale consta in disparitia aerului de perfectiune dat nu doar de alegerea accesoriilor in ton cu tema, ci si de atitudinea de fiinta perfecta promovata intensiv de campaniile publicitare puse la cale de Marc Jacobs pentru Vuitton sau Prada pentru propriul ei brand dar si pentru Miu Miu. Assitam la o umanizare a personajului care coboara de pe micul ecran direct in strada.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri