Brandul revine pentru al doilea an cu un program de patru zile care sărbătorește moda, arta și co-crearea în parteneriat cu pionierii digitali DRESSX, artistul Vinnie Hager și comunitatea Web3.

CP

Tommy Hilfiger are plăcerea să-și anunțe revenirea la Metaverse Fashion Week (MVFW) din Decentraland, cu un program de patru zile, creat împreună cu diverși creatori culturali în spațiul Web3. În perioada 28 martie - 31 martie, brandul deblochează pentru comunitatea MVFW o nouă experiență în modă, artă și inovație. TOMMY HILFIGER lucrează cu liderii metamodei DRESSX și artistul Vinnie Hager pentru a inspira exprimarea de sine în lumea digitală, precum și pentru a găzdui experiențe captivante și pentru a crea obiecte digitale ce pot fi purtate și NFT-uri în ediție limitată.

Întotdeauna am fost motivat să aduc oamenii împreună prin experiențe în modă, artă, muzică și divertisment”, a spus Tommy Hilfiger. „Astăzi, metaversul și Web3 creează noi moduri puternice care îți permit să faci fix acest lucru – depășește orice vis pe care l-am avut când am început acest brand acum aproape 40 de ani. Ne reimaginăm experiențele digitale, explorăm noi spații pentru expunerea colecțiilor noastre digitale și ne conectăm cu noi comunități care interacționează cu o latură cu totul nouă a industriei modei.”

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. 6 proiecte pentru elevi încep în luna mai în București. Cursuri gratuite de înot și un târg educațional, printre acestea VREAU SĂ CRESC SĂNĂTOS! Lavazza lansează capsulele Qualità Rossa, neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon și compatibile cu aparatele de cafea Nespresso Original

Programul MVFW de patru zile are loc în jurul monolitului digital TH Monogram și include o competiție de design AI în parteneriat cu DRESSX, o colaborare cu artistul Web3 Vinnie Hager și experiențe captivante inspirate de moștenirea americană a mărcii. Experiența și gamificarea TOMMY HILFIGER MVFW sunt dezvoltate în colaborare cu Sawhorse, arhitecți renumiți ai tehnologiei interactive.

Ziua 1. 28 Martie. A fost anunțată competiția de design TOMMY HILFIGER AI participanților MVFW și publicului global. Comunitatea a avut la dispoziție trei zile pentru a proiecta și a trimite propria interpretare a unui look prep classic digital. Propunerile câștigătorilor vor fi create de DRESSX sub forma unui produs de modă digital, cu filtru AR și va putea fi purtat în Decentraland. DRESSX este cel mai mare magazin de modă exclusiv digital din lume, cu o experiență definitorie în industrie prin crearea conexiunii dintre tehnologie, design și stil.

PetExpo, cel mai important târg dedicat animalelor de companie, are loc între 19-21 Mai la ROMAERO Băneasa Nu reușește să-și lege șireturile? Poate fi un semn că ai un copil supradotat, afirmă o specialistă din SUA Asprele legi ale Educației. Elevii nu mai au voie cu telefoane mobile la ore şi să fumeze la şcoală

Ziua 2. 29 Martie. Artistul multidisciplinar Vinnie Hager a preluat monolitul TH Monogram, acoperind clădirea cu semnătura sa iconografică în roșu, alb și albastru. Animațiile au fost afișate într-o cameră imersivă, permițând vizitatorilor să exploreze, să se joace și să se conecteze prin punctele de contact IRL și URL. NFT-urile au fost realizate în timpul unui proces intim de co-creare și puse la dispoziție pentru cumpărare.

Ziau 3. 30 Martie. Monolitul devine o reprezentare digitală a People’s Place, primul magazin Tommy Hilfiger deschis în statul New York în 1969. Magazinul a fost un spațiu dedicat pentru oamenii din toate categoriile sociale ca să se reunească pentru a experimenta arta, muzica, moda și cultura pop. Piesele prep clasice din colecțiile actuale TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS sunt create ca produse de înaltă definiție pe platformele DRESSX și Decentraland și pot fi deblocate prin probe AR.

Principiile de bază ale mașinii CNC Prestige Orchestra lansează piesa mirilor anului 2023. Ascultă „Ne unim destinele” Un broker AVBS Credit a intermediat anul trecut un volum de credite în valoare de aproape 11 milioane de euro

Ziua 4. 31 Martie. Sunt anunțați câștigătorii concursului de design AI, selectați chiar de Tommy Hilfiger. Produsele digitale ce vor putea fi purtate vor fi create de DRESSX și vor fi disponibile pentru cumpărare pe platforma lor în aprilie.

Participarea lui TOMMY HILFIGER la Metaverse Fashion Week din Decentraland urmează lansării în 2020 a „Tommy Island” în Animal Crossing, unui parteneriat strategic pe mai mulți ani cu Roblox inițiat în 2021, lansării în 2022 a comunității de gaming Team Tommy și debutului realizat de brand în cadrul ediției inaugurale MVFW prin lansarea colecției de primăvară 2022.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

RoboWave, robotul educațional construit de echipa Națională de Robotică a României cu sprijinul companiei Wave Studio, a câștigat două campionate internaționale Poți scăpa de celulită în mai puțin de două luni de zile Designerul Diana Nicolaie debutează pe scena artistică cu o expoziție ieșită din tipare, curatoriată de Ioana Ciocan

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri