Pentru 1 din 7, a se distra in baruri sau cluburi este cel mai important: 16% dintre europeni, in special romani (24%), portughezi (22%) si nemti (20%). Shopping-ul este preferat de 6% dintre cei care calatoresc – si aici romanii se claseaza printre cei mai impatimiti (8%), dar si cetatenii Turciei (8%) sau ai Statelor Unite (7%).
Care este bugetul dedicat vacantelor?
Peste o treime dintre respondenti la nivel global sunt dispusi sa investeasca maxim 1000 de euro de persoana in vacantele anului 2010, iar 21% din aceasta treime nu vor cheltui mai mult de 500 de euro. Numai unul din zece cheltuie intre 1000 si 2000 de euro. Aceasta cifra se tripleaza in Suedia, in vreme ce aproximativ 20% dintre olandezi si belgieni sunt pregatiti sa plateasca peste 1000 de euro. Romanii sunt ceva mai atenti cu banii pe care ii dedica concediilor - 23% spun ca isi permit un buget de pana in 1000 de euro, dintre care 16% investesc sub 500 de euro in astfel de perioade.
Cercetarea globala GfK despre vacante a fost realizata in primavara anului acestuia, pe un esantion de 16.364 de persoane peste 15 ani din 16 tari.
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor