IN ACEST ARTICOL:

SEG Brands, o agenție recunoscută pentru creativitatea sa, analizează evoluția marketingului în era online, explorează dinamica publicității și schimbările rapide din industrie.

Marketingul și publicitatea au evoluat enorm, de la strategiile de marketing offline și reclamele tradiționale difuzate în ziare și la TV, la campanii online interactive care ne influențează zilnic deciziile de cumpărare. În prezent, publicitatea este un motor puternic de creștere pentru branduri iar investițiile globale în acest domeniu depășesc 700 de miliarde de dolari pe an.

Evoluția Publicității – de la reclame TV la conținut interactiv


Trecerea de la formatele tradiționale la cele digitale a adus o nouă eră în publicitate. Ce a fost cândva o industrie dominată de postere, spoturi radio și reclame tipărite a devenit acum o lume a campaniilor în mediul online, pe rețele sociale, a influencerilor și a conținutului generat de utilizatori. Brandurile nu mai vor doar să vândă produse – ele caută să creeze povești, experiențe și conexiuni autentice cu audiența lor.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Crăciunul în era consumerismului: cum te afectează și ce poți să faci acum În era inteligenței artificiale, Lavazza ne amintește că ”Plăcerea ne face umani” Media Consulta International, condusă de omul de afaceri Mihai Craiu, se extinde în Franța, Spania, Italia, Marea Britanie și Germania

Campaniile interactive sunt un mare trend în prezent

Experiențele de tip „provocări pe social media” sau colaborările cu influenceri aduc brandurile mai aproape de consumatori și oferă un conținut captivant, în care utilizatorii joacă un rol activ. Aceasta este o schimbare față de strategiile anterioare, care aveau scopul doar de a livra un mesaj, nu de a invita consumatorii să fie parte din poveste.

Publicitatea Viitorului


În viitor, publicitatea va fi și mai personalizată, cu campanii care vor oferi experiențe din ce în ce mai captivante. Totodată, vom vedea o creștere a publicității interactive, în care consumatorii nu doar privesc, ci interacționează direct cu brandurile. Realitatea augmentată și experiențele virtuale vor avea un rol din ce în ce mai important, oferind consumatorilor oportunitatea de a „testa” produsele înainte de a le cumpăra.

Tendințe în amenajări exterioare pentru 2024. Descoperă culoarea anului 2024 - Peach Fuzz „Împreună suntem în continuare Numărul 1!” Zalando deschide înscrierile pentru premiul SS25 Visionary Award în cadrul Copenhagen Fashion Week

Tendințele de ASTĂZI – ce funcționează?


Astăzi, conținutul video și experiențele personalizate sunt în topul preferințelor în publicitate. Brandurile investesc masiv în video marketing, pentru că acesta are impact imediat și reprezintă o experiență memorabilă. De asemenea, formatele scurte și atractive, precum cele de pe platformele de socializare, reușesc să atragă atenția mai bine ca niciodată. Publicitatea digitală este acum omniprezentă, iar integrarea mesajelor brandurilor în fluxul zilnic de conținut al utilizatorilor a devenit esențială.

SEG Brands se implică activ în implementarea acestor noi tendințe creând sau adaptând strategii pentru brandurile care își doresc să iasă în evidență. Într-o lume în care consumatorii caută experiențe autentice și captivante, agențiile care aduc creativitatea în prim-plan sunt cele care fac diferența. Dacă vrei să afli mai multe detalii, poți solicita informații aici.

Atât de multe produse, atât de accesibile! Pepco lansează noua ofertă Super HIT de primăvară, cu prețuri sub 10 lei la articole vestimentare PRISA lansează campania Informare, apoi suplimente alimentare și platforma educativă www.infosuplimente.ro De ce izbucnesc conflicte la masa de Sărbători? ”Suntem, fără să ne dăm seama, influențați de festivismul consumerist afișat de publicitate” 

Copyright imagini: https://www.segbrands.com


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri