CP
Celebrul brand de frumusețe din Grecia a ținut să anunțe începutul unui nou și important capitol în cadrul prezenței sale în România alături de reprezentanții săi din Grecia, Anagnosti Choukalas, Head of Sustainability, Apivita & Uriage, Alissa Kulikova, Export Marketing Manager Apivita, Zissis Yannouchos, Regional Director Apivita & Uriage, dar și de echipa noului său distribuitor, compania ND Medhealth, condusă de Nikolas Kotzias.
Pe ritmuri de Vivaldi, invitații Apivita s-au bucurat de reîntâlnirea cu produselor lor favorite din portofoliul brandului, de momente de dans și, mai ales, de bucuria revederii după mai bine de 3 ani de liniște.
Evenimentul de relansare a brandului Apivita a adus împreună oameni din industria de beauty și farma, presă și personalități locale, care s-au bucurat împreună de noutățile și reformulările colecției EXPRESS BEAUTY by Apivita, măști cu ingrediente naturale, adaptate fiecărui tip de ten.
Colecția EXPRESS BEAUTY vine ca formă de prezentare în monodoze, astfel încât să creeze variație și să te poți bucura în fiecare săptămână de altă rutină de frumusețe. Și mai ales pentru ca tu să ai posibilitatea să te bucuri de toate ingredientele benefice dedicate îngrijirii tale faciale. Măștile de față cu utilizare unică de la Apivita sunt primul pas pe care îl poți face către universul plin de savoare al brandului.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie