Daca, pana nu de mult, magazinele de lux erau pentru multe dintre noi ca niste... muzee, astazi poti sa le pasesti pragul fara sa-ti fie teama ca ti se va cere extrasul de cont la intrare! Cu alte cuvinte... luxul nu mai este atat de greu de atins!

Daca, pana nu de mult, magazinele de lux erau pentru multe dintre noi ca niste... muzee, astazi poti sa le pasesti pragul fara sa-ti fie teama ca ti se va cere extrasul de cont la intrare! Cu alte cuvinte... luxul nu mai este atat de greu de atins!

avon

Ca e vorba de haine, accesorii sau produse cosmetice, astazi putem avea acces la produse high-quality fara sa intindem coarda. Despre ce este vorba? Ti-e cunoscuta sintagma „affordable luxury”? Adica sa fii... „de designer” fara sa te coste o avere! Si nu, asta nu inseamna a „mima” luxul purtand sau folosind fake-uri; te vei rasfata cu produse originale.

Cum s-a nascut trendul?

Nu era greu sa apara un astfel de concept in conditiile in care numarul multimilionarilor este atat de mic in comparatie cu cel al consumatorilor cu venit mediu spre mic! Casele de moda au inceput sa creeze haine si incaltari pe care le-au propus spre vanzare cu mult mai putine zerouri in coada sau au inventat accesorii cu preturi mici, designerii si-au coborit ochii spre branduri cu vanzari impresionante gratie preturilor scazute, iar cele mai importante vedete au acceptat asocierea de imagine cu produse accesibile unui public mult mai larg. Mai mult decit atat, insulele in care numai vedetele si miliardarii de top aveau acces pot fi vizitate acum fara prea multe eforturi financiare!

Frumusete fara limite... financiare

Te afli in cautarea unui produs cosmetic cu rezultate vizibile? Vestea buna e ca ai de unde alege... dar te dezumfli imediat ce afli preturile si-ti stabilesti o limita maxima pe care-ti permiti s-o cheltuiesti. Iata motivul pentru care, in cadrul trendului „affordable luxury”, au aparut si produsele „smart”. Exact asa cum sugereaza si termenul, aceste produse – nu doar cosmetice, ci si culinare, vestimentare, electronice etc. – sunt multifunctionale, extrem de active si simplu de folosit.

Este posibil asa ceva in materie de frumusete? Nu cumva tocmai atentia sporita si timpul, dedicate propriei persoane, erau secretul ingrijirii eficiente...!? Poate ca da, insa secolul vitezei se rasfrange asupra tuturor aspectelor vietii noaste, inclusiv (de fapt, mai ales) asupra frumusetii!

In copilarie, cand invadam trusa de cosmetice a mamei, ne-am dorit sa imitam fiecare gest al ei, invocand faptul ca vrem sa fim la fel de frumoase cand ne facem mari. Atunci ni s-a spus ca trebuie sa asteptam pana la 30 de ani pentru a folosi o anumita crema. Cand a sosit acea clipa, ne-am trezit neajutorate in fata raftului de creme anti-rid sau am amanat, fiindca nu ne-am putut decide daca sa cumparam una hidratanta, una anti-rid, alta regeneratoare sau una cu SPF. Sau, daca timpul a fost ingaduitor cu pielea, am fost tentate sa optam pentru un produs la intamplare, care sa nu ne goleasca portmoneul!

Da, luxul este accesibil!

Oricat de imposibila ar fi asocierea celor doi termeni considerati a fi antonimici, ea exista si este argumentata puternic prin existenta produselor care, nu doar arata ca niste produse luxoase, ci intalnesc cu brio toate asteptarile pe care le ai de la un produs scump. Asa s-ar putea defini gama de produse Anew de la Avon. Probabil ca ai acasa nu unul, ci trei-patru produse pe care le folosesti pentru ingrijirea unei singure zone, sa zicem... ochii. Si ti-ai dori ceva... smart!

Tratamentul concentrat antirid pentru ochi Anew Ultimate (66,99 lei) indeplineste aceasta conditie; crema intens regeneratoare recontureaza si restabileste fermitatea zonei din jurul ochilor, iar elixirul concentrat poate reduce pungile de sub ochi si punctele de grasime. Cu alte cuvinte, in afara de beneficiile directe, cistigi timp, spatiu si... bani! Pe care ii poti folosi pentru a-ti satisface pofta de lux. Lux accesibil!



Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului (P) A New Trend: Luxul... accesibil.