Reteta succesului acestei expozitii de nunta se bazeaza pe cateva ingrediente speciale: LICITATIE DE NUNTA - o mare licitatie cu obiecte ale vedetelor de la nuntile proprii, HORA NOROCULUI - o hora imensa ce va intra in Cartea Recordurilor si va aduce noroc in viata celor casatoriti in 2010, ZONA GASTRO - locul unde se va alege localul de nunta ideal fiecarui cuplu, se vor degusta vinuri si meniuri, se vor viziona torturi si fantani de ciocolata, ZONA BEAUTY - paradisul mireselor care doresc sa se ocupe de aspectul lor in ziua cea mai speciala a vietii.
Pentru ca gustul acestui eveniment sa fie cat mai dulce, Ghidul Miresei va "condimenta" expozitia prin promovarea puternica prin toate mijloacele de comunicare. Desi prezenti pe piata romaneasca cu revista Ghidul Miresei si cu site-ul www.ghidulmiresei.ro (ceea ce implicit asigura buna promovare a evenimentului), ne-am simtit datori fata de expozantii nostri sa incheiem parteneriate media puternice, cu nume mari in TV, Media scrisa si online, Radio, Outdoor. Printre aceste nume putem enumera: Internet Corp, fpeople.ro, informedia.ro, spuneda.ro, grup Anchor, nuntidebasm.ro, Cancan, Kanal D, Euforia TV, Natura spa, BFW.
Detalii despre tot si toate gasiti pe www.TargulGhidulMiresei.ro
Va multumim si va asteptam!
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor
Cei 6 supereroi: Poveștile celor șase copii care au învins, chiar și la 540 de grame de viață. Aparatura medicală de ultimă generație îi ajută pe prematuri să meargă acasă