Trei etaje din Magazinul București, un spațiu emblematic în centrul istoric, au fost amenajate integral, special pentru publicul acestui eveniment. „Press Play for Beauty” a însemnat o zi întreagă de experiențe cu produse de înfrumusețare, ateliere interactive cu experți în dermatologie, cosmetică și hair styling, meet & greet cu influencerii de lisfestyle, oportunități de testare exclusive și ocazii de a câștiga produse în cadrul unor concursuri ad-hoc.
1000 de participanți din București, dar și din țară au animat Magazinul București și au primit produse în valoare de aproximativ 1000 lei fiecare.
Fiecare etaj a fost amenajat diferit, pentru a reflecta un stil de frumusețe, pe care fiecare participant îl putea descoperi și experimenta individual: „delicate”, “dreamy” sau “dazzling”. Peste 25 de parteneri dm au pregătit stand-uri interactive și cu produse gata de testare.
Spațiile dedicate frumuseții au inclus un cream-bar, în care îți puteai confecționa propria cremă DIY, demonstrații de machiaj spectaculoase, photo cornere, unde îți puteai personaliza imaginea sub formă de copertă de revistă, sau zone de testare a sănătății firului de păr, cu ajutorul tehnologiei.
Ecrane interactive, atmosferă de festival, zone dedicate creării de conținut pentru social media și peste 30 de influenceri de beauty & lifestyle au fost acolo pentru a se întâlni cu membrii comunităților lor virtuale. Artista Bibi, Carmen Brumă, Sânziana Negru, tiktokerul Lorena Vișan, haistylistul Sorin Stratulat, și mulți alții au venit pe rând să participe la toate provocările dm drogerie markt.
Pentru cei care nu au ajuns la evenimentul din centrul capitalei, dm a transmis, prin aplicația mobilă „dm-ul meu” trei ediții speciale dmLive, direct din Magazinul București, care au fost urmărite de 7200 de utilizatori din întreaga țară.
Participarea la „Press Play for Beauty” a fost exclusiv pe bază de bilet, în valoare de 100 lei/persoană. Fiecare participant a primit, în cadrul evenimentului, un goodie bag cu peste 30 produse vedetă de la mărcile partenere și brand-uri proprii dm drogerie markt.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.