Afacerile nu exclud responsabilitatea fata de comunitate, fata de oameni, preocuparea pentru crearea unui mediu social mai bun. Munca Oanei Nastase, desemnata 'Cea mai activa femeie de afaceri', demonstreaza cu prisosinta acest fapt.'O societate formata din indivizi responsabili poate face pasul catre o natiune cu responsabilitate sociala', spune Oana Nastase, fost consilier de comunicare al Bursei de Valori Bucuresti si actual director de corporate affairs al Rompetrol.

Documentandu-ma despre activitatea acestei femei de succes, mirata sa descopar atat de multa daruire pentru ceilalti, mi-am pus intrebarea daca nu cumva, toate aceste eforturi generate cu mare pasiune, nu ar fi un specific feminin. Poate ca energia investita pentru responsabilitate sociala este un castig al faptului ca tot mai multe femei se implica in afaceri.

A fost o intamplare faptul ca o femeie a fost aleasa sa ocupe rolul de coordonator al Responsabilitatii corporative la Rompetrol?. “Cred ca nimic nu este intamplator asa cum cred si ca norocul si-l face omul cu mana lui. Cu alte cuvinte exista trasaturi si competente dezvoltate cu mai multa naturalete de femei - profesia de comunicator cat si cea de manager de responsabilitate corporativa sunt imbratisate cu mai mare usurinta de acestea. In acelasi timp, cred ca fiecare om se poate pozitiona ca si cauza care genereaza efectele alese in propria cariera cat si in propria viata in general, si, din nou, este mai mult o chestiune de responsabilitate de a-ti asuma toate implicatiile alegerilor tale si de a avea determinarea pentru a-ti atinge obiectivele sau telurile", considera Oana.

“Femeia de succes este cea care a lasat in urma un moment sau o lucrare unica pentru societate, acea personalitate marcanta care a a avut o activitate sociala complexa sau care a exccelat admirativ in atentia publicului prin participare la o actiune umanitara sau un proiect de maxim interes national”, au apreciat juratii Galei Femeilor de Succes din anul 2010. Prin tot ceea ce face, Oana Nastase demonstreaza ca in ceea ce o priveste, succesul se traduce prin energia daruita comunitatii.


Maratonul Bucurestiului - o alta intruchipare a responsabilitatii


Oana imi povesteste despre implicare ei in cadrul organizarii Maratonului International Bucuresti si de ce este acesta atat de important pentru comunitate: "In privinta Maratonului International Bucuresti, sunt multe de spus. Fiecare capitala a lumii are un maraton: maratonul este o emblema a orasului, un mod in care promovezi turismul sportiv, sanatatea, responsabilitatea proprie si cea sociala. Valeria Racila Van Groningen, multipla campioana europeana, mondiala, olimpica la canotaj si maratonista, a infiintat Asociatia Bucharest Running Club special pentru a organiza un maraton al Bucurestiului.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri