Desi se spune ca \"Haina nu il face pe om\", la serviciu imaginea pe care o afisam este adeseori decisiva pentru succesul nostru.

Desi se spune ca "Haina nu il face pe om", la serviciu imaginea pe care o afisam este adeseori decisiva pentru succesul nostru.

Hainele pe care le purtam la birou trebuie sa fie in acord cu personalitatea noastra si cultura organizationala. Tinutele office sau business casual nu trebuie sa se transforme in uniforme, nu trebuie sa porti haine care nu imprumuta din stilul tau personal. Cel mai bine te poti inspira din tinutele pe care le poarta colegele tale la birou, mai ales persoanele de sex feminin care au functii mai inalte. Garderoba clasica include un costum deux pieces, iar culorile cele mai potrivite sunt: negru, gri, rosu, bleumarin, alb si maro. Evita culorile foarte puternice, pentru ca vei atrage atentia intr-un mod negativ. Se observa tot mai des ca, pe masura ce femeile urca in ierarhia profesionala, imprumuta tot mai mult din stilul vestimentar al barbatilor. Pana nu demult, se considera ca barbatii sunt cei cu aptitudini manageriale si se pare ca o parte din aceasta "zestre" continua sa ne influenteze si in ziua de azi. De altfel, au inceput sa apara si cursuri de re-sensibilizare a femeii manager. Trebuie sa nu uitam sa ne manifestam feminitatea si in hainele pe care le purtam la birou. Bineinteles, notiunea nu trebuie inteleasa in sensul punerii in evidenta a formelor prin mijloace mai mult sau mai putin subtile. Camasile si sacourile cambrate, pantofii cu toc mediu, sarafanele, rochiile ce subliniaza talia fara a o incorseta sunt doar cateva sugestii. Vestimentatia nu trebuie sa urmeze nici ultimele trenduri, desi te poti inspira din acestea. De exemplu, in sezonul de toamna/iarna se poarta fustele creion sau cele usor bufante. Pe primele le poti purta cu o bluza mai larguta sau cu camasa si vesta tricotata. In cazul fustelor mai voluminoase, este necesar sa porti o bluza sau o camasa mai stransa pe corp, fara a exagera. Clasicul sacou poate fi inlocuit in zilele in care nu ai intalniri cu un pulover incheiat la un singur nasture sau de o vesta.Tinutele clasice sunt intotdeauna potrivite la birou. Gentile trebuie sa fie medii si sa aiba indeajuns de multe compartimente sau buzunare, cat sa gasesti cu usurinta cheile, portmoneul, legitimatia etc. Opteaza pentru genti din piele, solide, care denota organizare. Sezonul acesta au revenit la moda gentile clasice, motiv pentru care vei avea de unde alege. Daca vrei sa fii in trend fara a iti afecta imaginea profesionala, poti opta pentru o geanta neagra, maro sau gri inchis dintr-un material ce imita pielea de crocodil.Pantofii trebuie in primul rand sa fie comozi, culorile sunt de obicei neutre, tocul este mediu.Accesoriile trebuie sa fie cat mai simple, altfel risca sa distraga atentia interlocutorilor. Evita pe cat posibil hainele prea largi sau prea sexy. Totul trebuie sa fie cat mai bine potrivit. Materialele trebuie sa fie de calitate, iar hainele si incaltamintea trebuie sa fie bine intretinute. Hainele de firma sunt recomandate, dar nu trebuie sa te imbraci din cap pana in picioare de la marci celebre. O pereche de incaltaminte, o geanta sau
Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Cum putem integra principiile spirituale într-o lume modernă și agitată? Câteva sfaturi simple, dar puternice Cum să-ți decorezi camera de zi cu buget redus: 7 trucuri de urmat Descoperă cum poți avea un bronz perfect și de lungă durată - AIVI COSMETICS îți propune Lirene Perfect TAN

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri