Am nevoie de un dentist bun

Am nevoie de un Dentist bun care sa nu fie pe japca sa stie ce face si sa fie din bucuresti...
Am de pus in jur de 3-4 implanturi...2 implanturi de os..si 15 dinti...Cum am ajuns in situatia asta?? nu ma veti crede dar chiar din cauza la dentisti care prefera sa scoata un dinte decat sa il trateze..la altu m-am apucat sa imi plombez 2 dinti..unu la plombat pe loc iar altu ia pus doar pansament...plomba m-a tinut 7 zile iar pansamentul 2 luni...Cand m-am intors si l-am intrebat dece mi-a cazut plomba..mi-a zis pai ti-am zis sa nu mananci 2 ore...i-am zis k n-am mancat 4 ore...vinovatu eu eram dupa parerea lui...k nu e adevarat..k sigur am mestecat eu o guma ...ceva..k altfel nu avea cum sa cada..dar credetima k 4 ore nici apa n-am baut....astia sunt medici stomatologi din romania..
pierde_vara
Postat pe 4 Februarie 2010 21:14
De la: pierde_vara, la data 2010-02-04 21:14:51Am nevoie de un Dentist bun care sa nu fie pe japca sa stie ce face si sa fie din bucuresti...
Am de pus in jur de 3-4 implanturi...2 implanturi de os..si 15 dinti...Cum am ajuns in situatia asta?? nu ma veti crede dar chiar din cauza la dentisti care prefera sa scoata un dinte decat sa il trateze..la altu m-am apucat sa imi plombez 2 dinti..unu la plombat pe loc iar altu ia pus doar pansament...plomba m-a tinut 7 zile iar pansamentul 2 luni...Cand m-am intors si l-am intrebat dece mi-a cazut plomba..mi-a zis pai ti-am zis sa nu mananci 2 ore...i-am zis k n-am mancat 4 ore...vinovatu eu eram dupa parerea lui...k nu e adevarat..k sigur am mestecat eu o guma ...ceva..k altfel nu avea cum sa cada..dar credetima k 4 ore nici apa n-am baut....astia sunt medici stomatologi din romania..
Scuze dar tu esti cam perde vara..Te-o vazut pe tine mai amarat si haihui.De asta siau batut joc..fii si tu mai hotarat..Ca esti barbat..Ce Dumnezeu..Din pacate nu stiu dentist bun in bucuresti
omulsincer
Postat pe 4 Februarie 2010 21:17