pete maronii ramase pe piele

copilul meu are 3 ani de 2ani aproape ,de la intepaturi de insectecare care il mananca rau de tot ,apoi dupa un timp ii raman pete maronii care nu-i mai trec...si a mai avut si giardia presupun de la apa de la teava pe care o consumam nu stiu care ar fi cauza cea mare si cum sa-l mai tratez...am fost la un dermatolog si mi-a zis ca o sa-i treaca dupa 7 ani ,posibil,...ajutati-ma daca puteti,va rog
kristinyca
Postat pe 26 Aprilie 2009 11:04
Cristina, la farmacie exista un preparat care se numeste mixtura mentolata, cu care poti sa ungi intepaturile . O sa-l ajute pe copilas (mentolul are efect de calmare a mancarimii)si o sa-i treaca mai repede iritatia.
Nu sunt medic deci nu stiu ce sa zic de petele care raman dupa . Intrebarea mea este de ce nu mai mergi la un alt dermatolog .(doua pareri nu strica daca opinia primului derm. nu te-a facut sa treci peste ingrijorare , normala dealtfel) .
blanca
Postat pe 26 Aprilie 2009 11:15
buna dimineta kristinyca ptr petele maronii il poti da pe copil cu crema de galbenele sau cu DALIN BABY CREMA CU OXID DE ZINC este speciala ptr iritati si mai ales ca este destinata copiilor si eu am folosito ptr fetita mea si ia trecut si petele poti merge si la un dermatolog nu strica o adoua parere si poate iti recomanda un ceai sa il poata bea copilu si poate il ajuta sa ii treaca multa sanatate si bafta multa
geny
Postat pe 3 Decembrie 2009 07:56
peste vara, cand e cald si frumos afara tine copilul in soare sa il bata razele soarelui....ai grija...cu sepcuta pe cap.....soerele face bine la pielicicca lui....si da...crema cu galbenele poate ajuta la o vindecare mai rapida.....

p.s. fa-i copilului si un test de alergie la intepaturile de insecte....poate face petele astea pentru ca e alergic la ceva ....
tutankhamon
Postat pe 4 Decembrie 2009 00:13