ghid pentru o viaţă împlinită
Info
x
info

Info
x
info

Paduchi !!!

Voteaza
*****Scor: 5 din 0 voturi

Va rog ajutati-ma. Copilul meu a venit cu paduchi de la scoala si nu stiu ce sa fac. Am tot auzit ca Paranix e bun insa nu am incercat pana acum ca nu am fost pusa in situatia asta pana acum. Ajutati-ma va rog. Povestea din reclama de mai jos m-a facut sa cred ca e un remediu bun

https://www.youtube.com/watch?v=7T_Tm43qRQY
  citeaza   raspunde

In primul rand nu trebuia sa vi aici, pentru ca ne poti molipsii si pe noi... asa ca eu o sa stau mai departe de monitor ! In al doilea rand nu trebuia sa vi aici sa intrebi cum scapi de paduchi... ma rog, copilul tau, cand sunt medici de piele care stiu cum sa trateze paduchimea asta, in functie de culoare, sex, marime si apartenenta politica. La paduchi ma refer. Lasa reclamele in pace, ele nu vindeca ci doar te pun pe tine sa scoti bani ca sa cumperi ce au ei, cei care fac reclamele, interesul sa-ti vanda. Poate unele din produsele din reclame sa fie eficiente, dar tu nu ai cum sa stii dinainte. Daca mergi urgent la cineva de specialitate, doctor de piele de ex. el si studiaza ce fel de paduchi sunt pe capul copilului, ii gusta, asculta, etc. si-ti da exact ce trebuie ca sa scape de ei. La copil ma refer. Ai si tu grija sau cine mai e in casa, ca paduchii astia tare le place sa se plimbe de la cap la cap, asa ca pastrati igiena la maximum.
Succes ! Si ai grija, sunt produse contra paduchilor care pot fi toxice sau sa faca exeme pe pielea capului, de aia trebuie sa mergi la medic si sa respecti exact instructiunile lui. Nu din reclame. Alea sunt dragute... dar produsul nu intodeauna bun. Si cumpara un pieptene des special pentru adunat paduchii din par, piaptana copilul des. Sau, tunde-l la 0 si atunci scapa mai usor de ei pentru ca unguientele sau ca-i pui pe cap, isi fac mai repede efectul, atingand pielea mai repede.
  citeaza   raspunde