Mancat necontrolat!!!

Am 1.65 m si 83 kg, in 2012 aveam 95 kg la un moment dat si cu ajutorul doctorul nutritionist am slabit pana la 68 kg. M-am mentinut foarte bine timp de un an, din pacate am inceput sa mananc foarte mult chiar si cand nu mi este foame (as manca ceva, asta este senzatia), acum iar am 83 kg si nu ma pot redresa. In principiu stiu ce am de facut dar senzatia de foame care o am seara, este cea mai rea. Daca trece sau a trecut cineva prin asa ceva, astept pareri/opinii/sfaturi.
garbo_6827
Postat pe 26 Ianuarie 2015 12:30
si eu am fost grasa 73 kg acum am 60 dar maninc 1 data pe zi restu fructe si apa 4kg zi si sa sti ca merge ma mentin
garbo_408076
Postat pe 26 Ianuarie 2015 21:21
...si virgulele le-ai mancat ?
Rotty
Postat pe 27 Ianuarie 2015 07:32
Nu sunt medic, deci dpdv fizic,nu stiu ce ar putea provoca asta,desi nu-i normal sa-ti fie foame asa, non-stop.Ziceai ca,prin mersul la nutritionist,un timp ai depasit problema.Ar trebui sa vezi, dpdv psihic, daca nu e ceva care te determina sa faci asta.Din momentul in care ai ajuns sa nu te mai poti controla, undeva e o problema.Du-te la medic.Mult succes si sanatate!
Schmetterling
Postat pe 27 Ianuarie 2015 14:35
Da,si eu incerc sa nu mananc seara dupa ora 6...foamea trece cu 4 nuci,cu putina paine,sau cu o felie branza,sau iaurt,mancat foarte incet,adica mestecat de vreo 10 ori fiecare bucatica....
In timpul zilei,cand sunt suparata si imi vine sa mananc ceva,beau apa,si fac sport,si cand mi-e foame la fel,pentru ca sportul taie foamea.Sunt cateva videoclipuri care imi plac,si dansez pe ele.....
Apoi,stiu ca daca cineva depaseste 20 kg greutatea normala,nu mai poate intra insulina in celule,adica hormonul care transforma zaharul din sange,in energie,si deci te ingrasi si mai rau,plus ca daca masori glicemia,patesti soc,apare diabetul de greutate.Nu boala prpriuzisa,ceva care trece cu slabitul,stul meu a avut asta.