Eu taur ea RAc

Salut tuturor sunt in zodia taur si as vrea sa incep o relatie cu o fata in zodia rac.Credeti ca v-a merge?
florinjhf
Postat pe 26 Mai 2013 01:11
Si daca vreo cativa de pe aici o sa-ti zica ca nu va merge , o lasi balta ? Tu te-ai amorezat de fata aia , sau cauti "la rece" o femela ?
Rotty
Postat pe 26 Mai 2013 08:37
De la: florinjhf, la data 2013-05-26 01:11:04Salut tuturor sunt in zodia taur si as vrea sa incep o relatie cu o fata in zodia rac.Credeti ca v-a merge?



racul merge inapoi, se stie... iar taurul merge al naibi de bine inainte... ! acum, vezi si tu cum le combini... !!! deci ne intrebi pe noi daca "v-a merge ?"... ! 79$ din noi, sunt licentiati in filozofie, 2% sunt medici veterinari, 1,6% sunt de meserie macelari, avem 2 moashe, 3 chitaristi, 26 sunt pierde vara, sau iarna... tot aia e, vre-o 15% din noi habar nam ce sunt... restul sunt poeti, scriitori si unul, croitor ! dar nu'stiu cum se face ca nici unul/una nu e mafalda ! nasol dar asta e... ! nu ghiceste nimeni in carti, doar le citim... in glob nu se uita nimeni ca adoarme si nici in zatz nu, toata lumea bea Ness... cred ! asa ca de unde naiba sa stim... ??? eu propun altceva, tie si la toti cei care pun intrebari din astea: incearca tu, respectiv si ceilalti cu intrebari si pe urma o sa ne spuneti si noua... ! atunci o sa stim si noi daca merge sau nu... ! succes baiete, lasa racul sa te ia de corne... !!!!
barboneli
Postat pe 26 Mai 2013 09:24
compatibilitatea dintre rac si taur este,,,super okkk,eu sunt tauroaica iar sotul,,,rac si avem anul acesta 30 de,,,ani de casnicie,asa ca,,,,da-i bataie
garbo118317
Postat pe 6 Iunie 2013 16:43