Migratia in afara pentru un loc de munca

Buna ziua! Sunt studenta si am de realizat un studiu de cercetare pe tema migratiei romanilor in alta tara. Stiu ca nu este cel mai potrivit loc, dar poate unele dintre voi au soti, rude sau prieteni plecati prin divese tari. Din cauza greutatii de a intra in contact cu emigrantii, v-as ruga daca aveti bunavointa sa completati acest formular in numele lor. Nu dureaza decat 5-10 minute maxim. Va multumesc foarte mult!
garbo031921
Postat pe 30 Decembrie 2010 21:24
Imi cer scuze, aici este linkul de la chestionar, daca puteti sa-l completati m-ati ajuta foarte mult.

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGlaaEFFVkRfamN4NTNaYkE3amFZYnc6MQ
garbo031921
Postat pe 30 Decembrie 2010 21:43
Buna!
Ai putea sa ii intrebi direct pe cei care lucreaza in alta tara,pt ca si noi citim si raspundem cu placere.Multi dintre noi.
daniv
Postat pe 5 Ianuarie 2011 07:56
Scuza-ma !Esti teribila .suna a securitate .......Auzi tu! sa dea relatii cei din tara ptr cei plecati! Interesant ,ce lucrare poti face cu informatii luate de la vecini etcgaseste alta metoda sa-ti faci lucrarea de studiu .Ma socheaza.Doamne fereste-ma ,ori,ori ..........

garbo032261
Postat pe 5 Ianuarie 2011 09:41
Eu am lucrat in Dubai, doar 6 luni. Viata, lux, civilizatie. Acum studiez, dar dupa terminarea studiilor, dabia astept sa plec iar, in orice tara, nu musai in Dubai. Ce sa fac aici,in Romania,sa mor de foame? Am un copil de crescut, care mi-l cresc singura. Sunt divortata de apr 8 ani. Ce viitor avem noi,tinerii,in tara asta de rahat? Va spun eu: NICIUNUL! Parintii nostrii, au trait mult mai bine cu Ceusescu, aveau un loc de munca, dar noi..........tinerii din ziua de azi suntem morti vii !Asta suntem ! Deci........plecati fratilor afara, munciti pt altii ca ai nostrii nu ne vor, asta e ! Am de gand sa-mi iau copilul si sa ma mut definitiv, in alta tara. Aici......ne stingem...usor-usor....fara ca altora sa le pese.........
180680