indemnizatie crestere copil

buna, am si eu nevoie de un sfat , sper ca cineva sa ma ajute
sunt insarcinata si nasc pe 14 iunie 2010, problema este urmatoarea: sunt profesor suplinitor si prin urmare am contract de munca pe durata determinata care mi se termina pe 31 august 2010, si eu sunt in concediu de sarcina si lauzie pana pe data de 6 septembrie 2010, am o vechime in invatamant de 1 an si jumatate dar predand la scoli diferite si am un contract din data de 5 decembrie 2008 pana la 31 august 2009 si urmatorul de la 1 septembrie 2009 pana la data de 31 august 2010, doresc sa stiu daca mai beneficiez de indemnizatie?
ce se va intampla daca mie imi expira contractul de munca? se poate sa renunt la concediu postnatal si sa iau doar acele zile de 43 obligatori dupa nastere si de la data de 1 august 2010 sa fac dosarul ptr indemnizatie?si dupa acesti 2 ani sunt obligata sa ma intorc la acelasi loc de munca ?
se mai suspenda contractul ?
va rog mult de tot sa ma ajutati
sunt foarte dezorientata , m am interesat si la primarie si ... nu au stiut ce sa mi zica , la scoala unde am predat nici atat, decat ca cerea care o fac ptr veniturile de pe ultimele 12 luni trebuie facuta la ambele scoli.
bajenaruelenageorgiana
Postat pe 7 Iunie 2010 14:01
stai ca nu inteleg nimic....
deci: nu conteaza la cate firme (scoli) ai lucrat, cata vreme ai continuitate (si inteleg ca ai).

2. postnatalul este cel de minim 43 de zile dupa ce nasti. e concediu medical, ti-l da mecidul de familie. de ce sa renunti la el sau in favoarea cui ca nu inteleg?

pinicuta
Postat pe 7 Iunie 2010 14:14