INDEMNIZATIA DE CRESTERE A COPILULUI

....As vrea sa aflu daca se acorda indemnizatie de crestere si pt studente.Din cate am inteles se da doar daca ai absolvit cu diploma ceea ce mi se pare foarte nedrept dar as vrea sa ma asigur.Astept un raspuns urgent.Am deja o fetita de 9 luni si acum sunt iar insarcinata si sunt in ultimul an.....
acadea_r
Postat pe 15 August 2008 14:38
SINCERA SA FIU NU STIU SA-TI RASPUND LA INTREBARE CA NU MAI SUNT STUDENTA DE MULT.VREAU DOAR SA TE FELICIT CA AI AVUT CURAJUL SA FACI UN COPIL LA O VARSTA ATAT DE TANARA SI MAI ALES CA AL DOILEA E PE DRUM LA ASA MIC INTERVAL.
CRESTERE USOARA.
JOJO29
Postat pe 16 August 2008 17:19
multumesc!nu e chiar asa greu pe cat ma asteptam....cu asemenea ingerasi langa noi cum ar putea fi?!
acadea_r
Postat pe 17 August 2008 09:59
Beneficiezi! Eu asa sti, mai ales daca esti studenta la zi, nu stiu daca depinde daca esti la o facultate de stat sau una particulara, dar eu am retinut ca si stundetele beneficiaza de indemnizatia de crestere copil.Sigur iti trebuie o adeverinta de la facultate care din care sa reiese ca esti stundeta, in ce an, si la zi. Felicitari si pentru cel de-al doilea bebe. Sa fie amandoi sanatosi, frumosi, veseli si cuminti.
iulia_cristina_kidz
Postat pe 18 August 2008 10:22
Beneficiezi doar daca ai finalizat studiile prin obtinerea diplomei de licenta. Si eu am avut primul copil in anul 2 de facultate de acea stiu :). Te felicit pentru bebe si pt noua sarcina! Ma bucur ca mai sunt si mamici foarte tinere
cami_petrean
Postat pe 25 August 2008 16:14
multumesc mult pt comentarii......mi-ar placea sa poata beneficia toate mamicile studente dar se pare ca statul are si alte prioritati....asta e!mai multe nu se pot face.sa va traiasca ingerasii!!!
acadea_r
Postat pe 27 August 2008 14:35